Iranian Agriculture News Agency

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی؛

رئیس جدید مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور منصوب شد

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور گفت: درآمدزایی از ظرفیت‌های علمی و پتانسیل‌های سازمان و مؤسسات، کاهش سطح وابستگی از بودجه دولتی از برنامه‌های عمده و آتی سازمان به شمار می رود.

رئیس جدید مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی رئیس جدید مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور منصوب شد.

به گزارش ایانا از مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور، دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس این مؤسسه با اشاره به فضای مدیریتی و شرح وظایف و اختیارات سازمان بویژه در حیطه‌ هیأت امنا گفت: درآمدزایی از ظرفیت‌های علمی و پتانسیل‌های سازمان و مؤسسات، کاهش سطح وابستگی از بودجه دولتی از برنامه‌های عمده و آتی سازمان به شمار می رود.

وی ضمن تشکر از دکتر محقق و تیم مدیریتی مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور به موفقیت‌ها و اقدامات مؤثر مؤسسه در عرصه‌های کشاورزی اشاره کرد و آن را از نکات ارزنده این مقطع برشمرد.

معاون وزیرجهاد کشاورزی حفظ و حراست از فضای مادی و معنوی مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور را از دیگر وظایف مدیران و همکاران عنوان و نگهداری شایسته از این میراث کهن پیشکسوتان مؤسسه به لحاظ مادی و معنوی را از وظایف مدیران مؤسسه اعلام کرد.

دکتر ابراهیم ابراهیمی رئیس جدید مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور نیز در این مراسم به ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود درخصوص سیاست‌های کلان این مؤسسه پرداخت و توجه به رشد مضاعف و روابط کارآمد و مثبت مؤسسه با سایر بخش‌های تحقیقاتی و به‌خصوص بخش‌های اجرایی مرتبط مانند سازمان حفظ‌ نباتات، سازمان حفاظت از محیط‌ زیست و حرکت درجهت رساندن تحقیقات به عرصه و تجاری‌سازی بردن داده‌ها و همچنین توجه به درآمدزایی را از اهم برنامه‌های خود برشمرد.

در پایان مراسم لوح تقدیر از خدمات رئیس سابق مؤسسه و ابلاغ مسئولیت رئیس جدید مؤسسه از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تقدیم شد .

گفتنی است در این مراسم معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،‌آموزش و ترویج کشاورزی، معاونان و مدیران کل سازمان تحقیقات، رؤسای برخی از مؤسسه های تحقیقاتی و رؤسا و معاونان بخش‌های تحقیقاتی و واحدهای مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید