Iranian Agriculture News Agency

طرح توانمند سازی زنان کشاورز اسکاتلند

حمایت از زنان در بخش کشاورزی و کسب و کار روستایی در سراسر اسکاتلند

زنان کشاورز از سراسر اسکاتلند از گروه زنان در کشاورزی به تازگی ،در طرحی به منظور توانمند سازی زنان کشاورز شرکت کردند.

حمایت از زنان در بخش کشاورزی و کسب و کار روستایی در سراسر اسکاتلند

زنان کشاورز از سراسر اسکاتلند از گروه Women in Agriculture (1) به تازگی ،در طرحی به منظور توانمند سازی زنان کشاورز شرکت کردند.

به گزارش ایانا از وب سایت thescottishfarmer ، این طرح به منظور ایجاد فرصت ها و شبکه هایی برای زنان در جامعه روستایی، در بهار 2016 راه اندازی شد و در راستای حمایت از زنان در کشاورزی و کسب و کار روستایی در سراسر اسکاتلند ، فعالیت می کند.

رامی جکسون از Savills (شرکت مشاور) گفت: "بررسی های اخیر از صنعت نشان داده که تقریبا 30 درصد از نیروی کار کشاورزی بریتانیا زنان هستند و این مقدار روبه افزایش است، همچنین 25 درصد زنان بیشتر از مردان به انتخاب دروس مرتبط با کشاورزی در دانشگاه ها و کالج ها در سال 2015 روی آوردند."

وی افزود: "این طرح برای ما تشویقی است تا همگی در صنعت اسکاتلند کار کنیم و تجارب آنچه یک زن در بخش کشاورزی کار می کند، به اشتراک گذاشته شود تا الهام بخش افرادی باشد که درون این بخش کار می کنند و یا ابزاری برای استفاده و به اشتراک گذاشتن تجارب مفید افراد باشد."

مدیرکشاورزی در بانک سلطنتی اسکاتلند ، رادی مک لین، گفت: "بخش کشاورزی نقش بسیار مهمی در اقتصاد اسکاتلند بازی می کند. این طرح جدید توانمند سازی، نه تنها در زمینه پشتیبانی و آموزش فرصت ها برای زنان در بخش کشاورزی مطالبی ارایه می دهد، بلکه بینش ارزشمندی از آنچه که ما باید انجام دهیم تا مطمئن شویم که این صنعت در اسکاتلند برای آینده مناسب خواهد بود، ارایه می کند."

آیلین اور اقتصاددان گفت: "من خوشحال هستم که به این جلسه دعوت شدم ودریافتم که مطالب بسیاری بیش از انتظار من، ارایه می کند. این بسیار نشاط بخش است چراکه با مجموعه ای از ایده های جدید و هیجان انگیز رو به رو می شویم. "

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- گروهی از سازمان ها همچون - ( Royal Highland & Agricultural Society Of Scotland ) RHASS ، بانک رویال اسکاتلند، Scottish Agricultural Organisation Society Ltd ، و چند سازمان دیگر ، در زمینه حمایت از زنان در سراسر مناطق روستایی اسکاتلند فعالیت می کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید