Iranian Agriculture News Agency

صدور و تمدید 533 مجوز بخش دام و طیور در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور و تمدید 533 مجوز موافقت اصولی، تأسیس، بهره‌برداری و توسعه واحدهای دام و طیور سال گذشته در استان خبر داد.

صدور و تمدید 533 مجوز بخش دام و طیور در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور و تمدید 533 مجوز موافقت اصولی، تأسیس، بهره‌برداری و توسعه واحدهای دام و طیور سال گذشته در استان خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علیرضا عطایی‌نژاد اظهار کرد: سال گذشته 26 مورد موافقت اصولی پرورش گاو شیری با ظرفیت یک‌هزار و 855 رأس صادر و یک مورد مجوز پرورش گاو شیری با ظرفیت 50 رأس تمدید شد .

وی افزود: 18 مورد موافقت اصولی گوسفند داشتی با ظرفیت 6 هزار و 75 رأس سال گذشته در استان صادر شد .

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور 9 مورد موافقت اصولی پروار‌بندی بره با ظرفیت 2 هزار و 278 رأس و صدور یک مورد موافقت اصولی ملکه زنبور عسل با ظرفیت یک‌هزار فروند در استان خبر داد .

این مسؤول به جوازهای تاسیس صادر شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: 38 مجوز تاسیس واحدهای دام و طیور در استان صادر و 80 مجوز دام و طیور تمدید شد .

عطایی‌نژاد تعداد مجوزهای بهره‌برداری صادر شده در استان را 53 مورد و مجوزهای تمدید شده در بخش دام و طیور را 295 مورد عنوان کرد و افزود: 11 مورد پروانه توسعه واحدهای دام و طیور، سال گذشته در استان تمدید شد .

وی تعداد کل مجوزهای صادره و تمدید شده در بخش دام و طیور استان را 533 مورد اعلام کرد .

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مجوزهای صادر و تمدید شده را شامل پرورش مرغ گوشتی، مرغ مادر گوشتی، مرغ بومی، مرغ اجداد، پرورش بلدرچین، کارخانه جوجه کشی،رورش گاو شیری، گوسفند داشتی، پرواربندی بره و گوساله، ملکه زنبور عسل، مرغ تخم‌گذار، بوقلمون گوشتی و پرورش بز عنوان کرد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید