Iranian Agriculture News Agency

نشست مشترک شرکت هیلفرش هلند با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

با توجه به سیاستهای کلان وزارت جهاد کشاورزی در بستر سازی مناسب در خصوص صادرات محصولات کشاورزی که منجر به اعزام هیاتی متشکل از فعالان بخش، توسط سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به کشور هلند شد، جلسه مشترکی با حضور مدیر بازاریابی و امور بین الملل شرکت هیلفرش هلند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران عامل اتحادیه های میوه و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی ومسئولان سازمان تعاون روستایی و... برگزار شد.

نشست مشترک شرکت هیلفرش هلند با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

با توجه به سیاستهای کلان وزارت جهاد کشاورزی در بستر سازی مناسب در خصوص صادرات محصولات کشاورزی که منجر به اعزام هیاتی متشکل از فعالان بخش، توسط سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به کشور هلند شد، جلسه مشترکی با حضور مدیر بازاریابی و امور بین الملل شرکت هیلفرش هلند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران عامل اتحادیه های میوه و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی ومسئولان سازمان تعاون روستایی و... برگزار شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار داشت: در سفری که به هلند داشتیم در بازار میوه و تره بار با مدیر بازاریابی و امور بین الملل شرکت هیلفرش هلند آشنا شدیم و وی قول داد به عنوان مشاور، کارهای خوبی را که برای توسعه صادرات در مراکش به عنوان یکی از شرکای اتحادیه اروپا انجام شده، با سفر به ایران معرفی کنند .

وی ادامه داد: بازرگانی بین المللی هزینه بر و سود آور است و مجموعه ای که میخواهد وارد این کار شود علاوه بر علم و دانش و تجربه و توان کافی باید توانمندی مالی نیز داشته باشد . وظیفه ما اینست که تلاش کنیم ارتباط بین بخش خصوص اتحادیه اروپا با بخش خصوصی ایران برقرار شود و کسانی که توانایی مالی دارند با پرداخت هزینه های اولیه و استفاده از مشاوره شرکت هیلفرش هلند، سرتیفیکیت و مجوزهای ورود به اتحادیه اروپا را دریافت کنند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر بازرگانان، اتحادیه هایی که با تولید کنندگان در تماس هستند می توانند در خصوص محصولاتی مانند انار، پسته، خربزه، هندوانه و انگور در این زمینه وارد کار شوند .

در این جلسه مدیر بازاریابی و امور بین الملل شرکت هیلفرش هلند نیز ضمن ابراز خرسندی از دعوت به ایران گفت: وقتی که صحبت از صادرات می شود همه فکر می کنند آسان است، در حالی که گرفتن گواهی های لازم و سرتیفیکیت به آسانی امکان پذیر نیست .

محمد لاروسی اضافه کرد: ما توانستیم از طریق مشاوره به کشور مراکش، فدرالی را ایجاد کنیم که حمایت خوبی از تولید کنندگان دارد ودر وافع این فدرال مراکش را به یکی از شرکای تجاری اتحادیه اروپا تبدیل کرده به طوری که محصولات آن به کشورهای روسیه ، کانادا و آمریکا ، با کیفیت خوب صادر می شود .

وی اظهار امید واری کرد که شرکت هیلفرش هلند از ایران واردات داشته باشد و به همین منظور شرکت هایی را به طرف ایرانی جهت مشاوره برای دریافت گواهی ها و سرتیفیکیت های لازم، معرفی خواهیم کرد.

مدیر بازاریابی و امور بین الملل شرکت هیلفرش هلند ضمن معرفی این شرکت و تشریح زیر ساخت های لازم برای ورود به بازار اروپا در خصوص نحوه برنامه ریزی موفق ورود تولیدات کشور مراکش، به اروپا مواردی را بیان کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید