Iranian Agriculture News Agency

هواپیماهای بدون سرنشین در مزارع چین به پرواز در می آیند

استفاده از اسپری آفت کش ها در مزارع گندم، به وسیله پهپاد امکان پذیر شد

ارزش بازار هواپیماهای بدون سرنشین کشاورزی در چین به 20 میلیارد یوان تا سال 2025 می رسد.مقامات به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به منظوراسپری آفت کش ها در مزارع گندم در خینقوا، استان جیانگ سو، در شرق چین، به عنوان بخشی از برنامه امسال کنترل بیماری ها و آفات اقدام می کنند.

استفاده از اسپری آفت کش ها در مزارع گندم، به وسیله پهپاد امکان پذیر شد

ارزش بازار هواپیماهای بدون سرنشین کشاورزی در چین به 20 میلیارد یوان تا سال 2025 می رسد. مقامات به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به منظوراسپری آفت کش ها در مزارع گندم در خینقوا، استان جیانگ سو، در شرق چین، به عنوان بخشی از برنامه امسال کنترل بیماری ها و آفات اقدام می کنند .

به گزارش ایانا از وب سایت chinadaily ، دولت محلی در نظر دارد تا ابزارها با تکنولوژی پیشرفته را برای اطمینان از برداشت مازاد و برای افزایش توسعه کشاورزی هوشمند ، معرفی کند .

در گزارش مجله CAIJING ، در ماه ژانویه، معاون وزیر کشاورزی ، Zhang Taolin ، برای اولین بار اذعان کرد که از هواپیماهای بدون سرنشین به عنوان ماشین آلات کشاورزی استفاده شده است.

Zhang Taolin گفت : "دولت برای هواپیماهای بدون سرنشین ، در مناطق که به عنوان پایلوت هستند، یارانه پرداخت می کند ، این بدین معناست که هواپیماهای بدون سرنشین کشاورزی برای نخستین بار در برنامه ملی یارانه ماشین آلات کشاورزی، قرار گرفته اند."

با توجه به گزارش SWS Research (1)، هواپیماهای بدون سرنشین کشاورزی دارای مزیت هایی زیادی هستند که از آن جمله می توان به بهره وری عملیات، بازده آفت کش ها، مصرف آب و میزان هزینه اشاره کرد.

DJI Agras MG-1 ، اولین هواپیمای بدون سرنشین کشاورزی تولید شده توسط سازنده پیشرو در جهان در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین DJI Innovations ، است که می تواند مساحت چهار هزار تا 6 هزار متر مربع را در 10 دقیقه، 40 تا 60 برابر سریع تر از عملیات دستی برای آفت کشی با اسپری اقدام کند.

از ژوئن گذشته، میزان هواپیماهای بدون سرنشین کشاورزی در چین، با توجه به گزارش وزارت کشاورزی به چهار هزار و 890 رسید که نسبت به پایان سال 2015 ، دو برابر شده است.

گزارش مجله CAIJING حاکی است که در کمتر از دو درصد از 122 میلیون هکتار از زمین های زراعی در چین از پهپادها استفاده می شود ، این در حالی است که پتانسیل بازار استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در بخش کشاورزی بالا است.

شرکت مشاوره iResearch در گزارشی گفته است که انتظار می رود ارزش بازار هواپیماهای بدون سرنشین کشاورزی در چین به 20 میلیارد یوان (2.9 میلیارد دلار) تا سال 2025 برسد و SWS با یک پیش بینی جسورانه اعلام کرده ، این میزان به 50 میلیارد یوان تا سال 2020 خواهد رسید.

ترجمه فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- SWS Research : شرکتی است در چین که ، به شرکت های داخلی ، بانک ها ، سرمایه گذاران جهانی که می خواهند در بازار چین سرمایه گذاری کنند ، خدمات ارایه می دهد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید