Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:

آغاز دور دوم بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات کمتر از 250 میلیون ریال کشاورزان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به آغاز دور دوم بخشودگی جرائم بدهکاران گفت: مرحله نخست بخشودگی سود جرایم کشاورزان دوم اسفند ماه 95 تا پایان فروردین ماه اجرا شد و مرحله دوم بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات کمتر از250 میلیون ریال مشتریان بانک کشاورزی نیز درشعب بانک کشاورزی آغاز شده است.

آغاز دور دوم بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات کمتر از 250 میلیون ریال کشاورزان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به آغاز دور دوم بخشودگی جرائم بدهکاران گفت: مرحله نخست بخشودگی سود جرایم کشاورزان دوم اسفند ماه 95 تا پایان فروردین ماه اجرا شد و مرحله دوم بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات کمتر از250 میلیون ریال مشتریان بانک کشاورزی نیز درشعب بانک کشاورزی آغاز شده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری درخصوص جزئیات این طرح گفت: در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال95 و بند (و) تبصره 16 قانون بودجه سال 96 دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سود و وجه التزام کشاورزان و بهره برداران در بانک کشاورزی که اصل بدهی آنان کمتر از250 میلیون ریال (25 میلیون تومان) است، درصورت تسویه نقدی اصل تسهیلات تا تاریخ ٢٩ اردیبهشت ماه سال جاری مورد بخشودگی قرار می گیرد .

وی ادامه داد : ملاک اصلی محاسبه اصل بدهی، آخرین قرار داد منعقد شده بین بانک وبهره بردار بوده و فقط یک پرونده تسهیلاتی مشمول استفاده از این قانون خواهد شد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در مورد اولویت های استفاده از این طرح گفت: خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه، بدهکارانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کرده اند و همچنین آن دسته از آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان استمهال شده است در اولویت هستند و سایر بدهکاران بخش کشاورزی مشمول این قانون در اولویت های بعدی قرار دارند .

وی با بیان اینکه این طرح فرصت طلایی و خوبی است که برای دومین بار اجرایی می شود، اظهار داشت: بدهکارانی که مشمول این قانون می شوند، از امروز فرصت دارند تا با مراجعه به شعب این بانک در استان تهران، نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید