Iranian Agriculture News Agency

تکذیب عضویت وزیر جهاد کشاورزی در هیئت مدیره شرکت های خصوصی/ پیگیری قضایی ادعای کذب خبرگزاری تسنیم از امروز

روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با انتشار اطلاعیه ای ادعای خبرگزاری تسنیم در خصوص عضویت وزیر جهاد کشاورزی را در هیئت مدیره شرکت های خصوصی تکذیب کرد.

تکذیب عضویت وزیر جهاد کشاورزی در هیئت مدیره شرکت های خصوصی/ پیگیری قضایی ادعای کذب خبرگزاری تسنیم از امروز


روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با انتشار اطلاعیه ای ادعای خبرگزاری تسنیم در خصوص عضویت وزیر جهاد کشاورزی را در هیئت مدیره شرکت های خصوصی تکذیب کرد .

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، دراین اطلاعیه خطاب به مدیریت این رسانه آمده است: " حصول اطمینان از صحت اخبار منتشره اصل حیاتی و بنیادی در کار اطلاع رسانی برای هر خبرگزاری است که در همه جوامع مورد اذعان و عمل است و قطعا انتظار می رود رسانه وابسته به نهاد نظامی مدعی انقلابی و اعتقادی بودن بیش از سایر رسانه ها ملزم و مقید به رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای باشد، اما به به نظر می رسد این رسانه همانند نامزدهای مورد حمایتشان برای رسیدن به هدف همه اصول و موازین را زیر پا می گذارند و به قول معروف به خودزنی و سیم آخر زده است .

به نظر می رسد خبرگزاری تسنیم خبر دروغ عضویت وزیر جهاد کشاورزی را در دقایق پایانی مناظره در حالی منتشر کرد که از این رهگذر به نامزدهای بازنده مناظره که همه بد اخلاقی ها را نیز انجام دادند، کمکی کرده باشد و خودشان هم در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده باشند .

وزارت جهاد کشاورزی با تکذیب هرگونه عضویت وزیر جهاد کشاورزی در هیئت مدیره شرکت های خصوصی پس از قبول مسئولیت وزارت، در نخستین ساعات اداری روز شنبه، اقدام قانونی لازم به منظور پیگیری قضایی انتشار این اخبار دروغ مطابق قوانین و مقررارت به عمل خواهد آورد ".


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید