Iranian Agriculture News Agency

هدف گذاری ایجاد 1700 شغل در بخش کشاورزی هرمزگان

معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : در سال گذشته یک هزارو787 شغل در سامانه ثبت شد که پیش بینی می شود در سال جاری هم 1700 نفر در این حوزه ثبت مشاغل داشته باشیم.

هدف گذاری ایجاد 1700 شغل در بخش کشاورزی هرمزگان

معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : در سال گذشته یک هزارو787 شغل در سامانه ثبت شد که پیش بینی می شود در سال جاری هم 1700 نفر در این حوزه ثبت مشاغل داشته باشیم .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، عادل شهرزاد افزود: ارائه خدمات و تسهیلات بانکی، بیمه برای ایجاد ظرفیت های جدید با فناوری محصولات زیربخش شیلات، باغی، دامی و اعطای تسهیلات یارانه ای با هدف ارتقاء بهره‌وری عوامل تولید از مهمترین برنامه های اشتغال زایی در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است .

وی ادامه داد: افزایش راندمان آبیاری، گسترش شبکه های آبیاری تحت فشار، توسعه کشت های گلخانه ای و داربستی از دیگر هدف گذاری های صورت گرفته در راستای ایجاد اشتغال پایدار است .

شهرزاد افزود: ایجاد اشتغال پایدار و تولید محصولات با کیفیت، مدیریت مصرف آب و اقتصادی کردن بخش کشاورزی از مهمترین اهداف سازمان جهاد کشاورزی استان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید