Iranian Agriculture News Agency

در دولت یازدهم صورت گرفت؛

جذب 6391 میلیارد ریال تسهیلات اجرای طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی در کرمانشاه

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در دولت یازدهم بالغ بر 6391 میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی این استان تسهیلات جذب شده است.

جذب 6391 میلیارد ریال تسهیلات اجرای طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی در کرمانشاه

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در دولت یازدهم بالغ بر 6391 میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی این استان تسهیلات جذب شده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس علی چاله چاله با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی استان برای ارتقاء سطح معیشت و اجرای طرح‌های متوسط و خرد در طول سالهای اخیر صورت گرفته، افزود: مهمترین منابع تامین این تسهیلات از صندوق توسعه ملی، خط اعتباری مکانیزاسیون، منابع کمک‌های فنی و اعتباری و منابع داخلی بانک‌ها خصوصاً بانک کشاورزی است .

چاله چاله با بیان اینکه یکی از مهمترین رویکردهای توسعه اقتصادی بخش کشاورزی استان در طول دولت یازدهم افزایش بهره‌وری در اراضی کشاورزی و باغی بوده خاطرنشان کرد: از دیگر رویکردهای دولت میتوان به افزایش راندمان آبیاری در اراضی کشاورزی، توسعه سرمایه‌گذاری با تکیه بر ظرفیت‌های اقتصادی بخش خصوصی و سازمانهای مردم نهاد و استفاده از هلدینگ‌های توانمند در سطح کشور اشاره کرد .

وی افزود: جلب مشارکت گروهای اقتصادی بزرگ کشور در راستای توسعه اقتصادی بخش کشاورزی استان کرمانشاه همچون بنیاد مستضعفان و بنیاد کوثر و اجرای طرح‌های مهم و اشتغال‌زا در استان از دیگر اقدامات مهمی بوده که در این راستا انجام شده است .

چاله چاله در پایان با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزای بخش کشاورزی استان در زمینه‌های باغداری، توسعه گلخانه‌های بزرگ و اقتصادی و همچنین دامداری‌های بزرگ بوده گفت: از جمله این طرح‌های بزرگ می توان به باغ 3 هزار هکتاری قصرشیرین، گلخانه 56 هکتاری اسلام آبادغرب و گاوداری 2500 راسی شیر و دام بنیاد ماهیدشت اشاره کرد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید