Iranian Agriculture News Agency

کرایه 20 ساله مزرعه، برای کشاورزی با تکنولوژی پیشرفته در سنگاپور

ارزیابی طرح‌های مزرعه جدید با تأکید روی کیفیت و بهره‌وری انجام می‌شود/ حرکت تولید کشاورزی سنگاپور در برابر واردات مواد غذایی

لارنس وانگ، وزیر توسعه ملی سنگاپور، به تازگی اعلام کرد، قطعه جدید از زمین‌های کشاورزی با اجاره 20 ساله برای ترویج کشاورزی همراه با تکنولوژی پیشرفته کنار گذاشته شده است وجزئیات مناقصه زمین های کشاورزی به زودی توسط سازمان کشاورزی، مواد غذایی و دامپزشکی سنگاپور (AVA) منتشر می‌شود.

ارزیابی طرح‌های مزرعه جدید با تأکید روی کیفیت و بهره‌وری انجام می‌شود/ حرکت تولید کشاورزی سنگاپور در برابر واردات مواد غذایی

لارنس وانگ ، وزیر توسعه ملی سنگاپور، به تازگی اعلام کرد، قطعه جدید از زمین های کشاورزی با اجاره 20 ساله برای ترویج کشاورزی همراه با تکنولوژی پیشرفته کنار گذاشته شده است وجزئیات مناقصه زمین های کشاورزی به زودی توسط سازمان کشاورزی، مواد غذایی و دامپزشکی سنگاپور ( AVA) ) منتشر می شود.

به گزارش ایانا از سایت todayonline ، وانگ در وبلاگ اش نوشت: "افزایش اجاره از دوره 10 ساله در حال حاضر با واکنش کشاورزان رو به رو بوده است."

وی گفت: "با تکامل اقتصاد سنگاپور ، جامعه شهری تر می شود و بخش کشاورزی مدرن نقش کلیدی در آینده سنگاپور بازی خواهد کرد."

علاوه بر تنوع بخشیدن به منابع غذایی سنگاپور ، راه اندازی مزارع با سرمایه گذاری مشترک خارجی، می تواند به افزایش مواد غذایی بومی و امنیت غذایی کمک کند.


وانگ افزود: "مزارع ما یک منبع مهم سبزیجات، تخم مرغ و ماهی هستند. تولید داخلی باید به گونه ا ی باشد که بتواند در برابر واردات مواد غذایی بایستد."

اما با توجه به این فضا ، می توان مسیری را برای کشاورزی مدرن با تکنولوژی پیشرفته در نظر گرفت. با انجام این کار ، به طور قابل توجهی میزان سطح تولید مواد غذایی افزایش خواهد یافت، و این میزان نه تنها برای ارائه مواد غذایی به صورت محلی خواهد بود ، بلکه به کشاورزان کمک می شود تا کسب و کار خود را توسعه دهند.

وی گفت: "از این رو، ارزیابی طرح های پیشنهادی برای مزرعه جدید با تاکید بر روی کیفیت و بهره وری انجام می شود.در عین حال، دولت برای کمک به کشاورزان در زمینه استفاده از فن آوری های جدید، اقداماتی انجام می دهد."


از جمله
نمونه ها می توان به مزرعه سبزی Yili همراه با حداقل ضایعات برداشت اشاره کرد که عملکرد بهتری را دارد و با استفاده از سیستم نیمه خودکار بمی تواند تهویه و دما را کنترل کند. همچنین بهره وری کارگران هم افزایش می یابد به طوری که آن ها می توانند حتی در هوای گرم با داشتن سقف منحنی پلاستیکی نصب شده برای حفاظت ، به کار ادامه دهند.

وانگ گفت: "امیدواریم که کشاورزان فعلی و جدید در این کار مشارکت کنند تا بتوانیم در این مسیر موفق شویم."

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید