Iranian Agriculture News Agency

روحانی در واکنش به دروغ‎های رقبا: شرم و خجالت کجا رفت؟ / به روستاها می‎روید و می گویید به روحانی رای ندهید، یارانه تان قطع می شود؛ چرا دروغ می گویید؟

به جای این که پول گندم را به کشاورزان برزیلی بدهید این پول را به کشاورز زنجانی خودمان بدهید. بجای ۱۵۰ میلیارد سال ۹۵، ۶۰۰ میلیارد تومان به کشاورز بدهید. ما چهار سال عهد و پیمان بستیم که چهره واقعی ایران را به جهانیان معرفی کنیم. ما چهار سال قبل تصمیم گرفتیم که به جهانیان بگوییم مردم ایران، مردم خشونت و افراط نیستند. مردم ایران مردم صلح و همزیستی مسالمت آمیز هستند...

روحانی در واکنش به دروغ‎های رقبا: شرم و خجالت کجا رفت؟ / به روستاها می‎روید و می گویید به روحانی رای ندهید، یارانه تان قطع می شود؛ چرا دروغ می گویید؟

رییس جمهوری در جمع حامیانش در زنجان گفت: به روستاها می روید و می گویید به روحانی رای ندهید، یارانه تان قطع می شود؛ چرا دروغ می گویید؟

به گزارش خبرآنلاین، حسن روحانی که در ادامه سفرهای استانی خود امروز در جمع هزاران نفر از هوادارانش در مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان حضور یافته بود؛ با بیان اینکه زنان و جوانان ما برای یک تصمیم بزرگ ملی در این هفته آماده شده‌اند، گفت: در روز جمعه باید میان دو راه، یکی را انتخاب کنیم. یا به سمت قله برویم و پرچم ایران را به اهتزار درآوریم یا خدای ناکرده به سمت دره برویم و عزت خود را از دست بدهیم. کدام را انتخاب می‌کنید؟ مردم زنجان و مردم ایران راه قله را انتخاب خواهند کرد .

اهم سخنان وی از این قرار است :

* به روستاها نروید و به مردم دروغ بگویید. با اتوبوس مردم را جمع نکنید. در پادگان نهار چرب ندهید. دنیا همین سه چهار روز نیست. اخلاق و صداقت کجا رفت؟ شرم و خجالت کجا رفت؟ مگر رهبر انقلاب نفرمود مر قانون. قانون کجا رفت؟ مگر رهبر انقلاب نفرمود حق الناس. حق الناس کجا رفت؟

* صداوسیمایی که کارمندان زحمتکشی دارد گرفتار یک باند سیاسی شده است. من نمی‌خواهم از شورای نگهبان درخواست کنم که نظارت کند. جوانان شما نظارت کنید .

* چهار سال است که به روحانی توهین می کنید، اشکالی ندارد، اما چرا به معلمان توهین می‌کنید؟ چرا به دروغ می‌گوید ضد عفت و حجاب به بچه‌ها درس می‌دهند؟ شرم و خجالت کجا رفت؟ چرا در روستاها به روستاییان شریف ما می‌گویید به روحانی رای ندهید چون یارانه شما قطع می‌شود. چرا دروغ می‌گویید؟

* به جای این که پول گندم را به کشاورزان برزیلی بدهید این پول را به کشاورز زنجانی خودمان بدهید. بجای ۱۵۰ میلیارد سال ۹۵ ، ۶۰۰ میلیارد تومان به کشاورز بدهید. ما چهار سال عهد و پیمان بستیم که چهره واقعی ایران را به جهانیان معرفی کنیم. ما چهار سال قبل تصمیم گرفتیم که به جهانیان بگوییم مردم ایران، مردم خشونت و افراط نیستند. مردم ایران مردم صلح و همزیستی مسالمت آمیز هستند. چهار سال قبل تصمیم گرفتیم درهای کشور را نبندیم و درها را باز کنیم و گردشکران بیایند و افتخارات معماری ما مانند گنبد سلطانیه و شور و شوق حسینی را در زنجان ببینند .

* نمی‌توانیم یک کشور عظیم را با نذر و صدقه اداره کنیم. با این همه تجربه به چهارسال قبل بازنمی‌گردیم. ما به عقب برنمی‌گردیم. ما تصمیم گرفتیم مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه بدهیم. ما نمی‌خواهیم ایران تحریم شود. ما نمی‌خواهیم در بانک‌ها را ببندیم و در صرافی را باز کنیم. ما دیگر نمی‌خواهیم کشتی‌های بزرگ به بنادر ایران نیایند بلکه به بنادر کشورهای جنوب ایران بروند و کانتینرها را ۷۰۰ دلار گران‌تر و با لنج به ایران بیاوریم. ما نمی‌خواهیم بالای کشتی ایران پرچم کشور کوچکی باشد بلکه می‌خواهیم پرچم ایران باشد .

* ما نمی‌خواهیم کالایی تولید کنیم و در انبار باقی بماند و اجازه صادرات نداشته باشد. ما می‌خواهیم صادرکننده باشد. ما نمی‌خواهیم پتروشیمی زنجان از سال ۸۵ نیمه تمام بماند بلکه منابع مالی این طرح را تامین کردیم. ما کشاورزی مدرن را در زنجان ادامه خواهیم داد. ما ۱۰ هزار هکتار آبیاری مدرن و ۱۱ هزار هکتار دیگر داشتیم. ما می‌خواهیم به همه روستاهای ایران گاز و برق و آب و اینترنت و جاده برسانیم .

* شما هر روز دولت یازدهم را تخریب می‌کنید، آیا وضع بهداشت و درمان مردم بهتر نشده است؟ آیا همه مردم ایران زیر پوشش بیمه درمانی قرار نگرفته‌اند؟ افتخار ما این است که کشورمان اسلامی و حسینی است. به خاطر انتخابات حاضر شدید دین و اخلاق را بفروشید؟ به خاطر انتخابات حاضر شدید ایران را سیاه‌نمایی کنید؟ به خاطر رای می‌خواهید محرومان و فقرای جامعه ما را تحقیر کنید .

* ما رای را برای کشور و ملت و اسلام می‌خواهیم. شما ظاهرا دین و کشور و مردم را برای رای می‌خواهید. دوران خرافت پایان یافته است .

* می‌گویند می‌خواهیم برای جوانان اشتغال درست کنیم. هشت سال کشور در دست شما بود و مدیران آن زمان در ستاد شما هستند. چقدر شغل ایجاد کردید. در آن هشت سال اشتغال ۸۵۰ هزار زنان را از بین بردید و صد هزار اشتغال خالص نداشتید. ما به دنبال اشتغال هستیم. برجام را برای اشتغال و سرمایه‌گذاری و فضای آرام و محیط زیست رفتیم .

* اگر دولت یازدهم در خصوص دریاچه ارومیه اقدامی نکرده بود این دریاچه خشک شده بود و مردم با بحران طوفان نمک روبرو بودند. آقای صداوسیمایی که حاضر نیستی از دولت سخن بگویید حداقل از دریاچه ارومیه سخن بگو. این خدمات در دولت دوازده بیشتر ادامه می‌یابد تا هرکدام از شما یک صداوسیما باشید .

* می‌گویند شبکه‌های ارتباطی بسته شود. چرا؟ آنها می‌گویند اتوبان‌ها را ببندید چون مردم تصادف می‌کنند، شما ماشین‌ها را درست کنید نباید برای تخلف یک نفر خیابان‌ها را بست .

* صاحبان این کشور ملت ایران هستند، بیان کرد:. با رای مردم‌ ایران، تمام مسئولان کشور مشروعیت پیدا می‌کنند. نکته دیگری که باید بگویم آن است که به جوانان و دختران ما اعتماد کنید. آنها بهتر از شما دین را قبول دارند دائم پشت تریبون‌ها نگویید آنها بی‌دین هستند. همه جوانان ما به خدا اعتقاد دارند. اگر باور ندارید تاسوعا به زنجان بیایید. چرا به جوانان و دختران ما توهین می‌کنید. شما پاسدار عفت در کشور شده‌اید؟ پاسدار عفت ما زنان ما هستند .

* راه چاره و گشایش برای رسیدن به قول، رفتن پای صندوق‌های آرا است. رای اولی‌ها از شما می‌خواهم به پای صندوق‌های رای بیایید، رای دومی‌ها با آن هایی که در سال ۹۲ رای دادید به پای صندوق‌های رای بیایید. روحانی خود را آماده کرده است تا آبرو و روح و جان و جسمش را فدای شما کند .

* من می‌دانم شما چه می‌گویید؟ شما می‌گویید چرا کلیدت بعضی از درها را باز نکرد؟ با رای‌تان به روحانی قدرت بازو بدهید .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید