Iranian Agriculture News Agency

عباس عبدی در همایش تشکل‌های بخش کشاورزی و روستایی و عشایری ایران:

قالیباف روغن ریخته را نذر امامزاده کرد/ اگر پیروز شوند، دوران احمدی‌نژاد در مقابل آنها بهشت برین خواهد بود

عباس عبدی با طرح این پرسش که چرا قالیباف، از کاندیداتوری انصراف داد؟ گفت: در نظرسنجی‌ها رأی قالیباف پس از مناظره، به‌شدت افت کرد و از 30 درصد به زیر 12 درصد رسید؛ بنابراین او روغن ریخته را نذر امامزاده کرد...

قالیباف روغن ریخته را نذر امامزاده کرد/ اگر پیروز شوند، دوران احمدی‌نژاد در مقابل آنها بهشت برین خواهد بود

یکی از پژوهشگران و روزنامه‌نگاران، انصراف قالیباف را به عنوان شکست استراتژی آنها دانست و گفت: این آقایان نمی‌توانند با این رویکردها پیروز شوند.

به گزارش خبرنگار ایانا، روزنامه‌نگار و پژوهشگر اجتماعی، در همایش کشاورزان و اعضای هیأت‌مدیره مدیران عامل تشکل‌های شبکه تعاون روستایی، با طرح این پرسش که چرا قالیباف، از کاندیداتوری انصراف داد، گفت: در نظرسنجی‌ها رای قالیباف پس از مناظره، به شدت افت کرد و از 30 درصد به زیر 12 درصد رسید.

عباس عبدی افزود: بنابراین او روغن ریخته را نذر امامزاده کرد و وقتی فهمید پیروزی وی غیرممکن است، به نفع رئیسی کنار کشید. در حالی که آنها به دلیل شکست استراتژی خود مجبور به چنین کاری شدند و هنوز هم دست از آن برنداشته و در حال تخریب روحانی هستند.

به گفته وی، آنها در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود به‌راحتی با ادبیاتی نادرست به گونه‌ای سیاه‌نمایی می‌کنند که انگار اکنون جامعه ما به جهنم تبدیل شده است. اگر چنین اظهار نظرهایی در زمان احمدی‌نژاد اتفاق می‌افتاد، بدون شک چندین سال زندان برای خاطی در نظر می‌گرفتند. اما در حال حاضر آنها به این ادبیات عادت کرده و هیچ کس جلودارشان نیست. از همینجا باید فهمید که وقتی این گروه، هیچ توجهی به بنیادی‌ترین مسائل جامعه ندارند، در صورت اخذ قدرت، چه می‌کنند.

عبدی اضافه کرد: مطمئناً اگر آنها پیروز شوند، دوران هشت ساله احمدی‌نژاد در مقابل آنها بهشت برین خواهد بود.

وی خطاب به منتقدان دولت اظهار کرد: فرض را بر این بگیریم که تمام تهمت‌های شما درباره آقایان روحانی و جهانگیری، درست باشد، حال پرسش اینجاست که مگر این دو نفر مورد تایید شورای نگهبان نیستند؟ همان شورایی که شما هم آن را تایید می‌کنید. پس چطور ممکن است که تخریب رقیب را اینگونه سرلوحه کار خود قرار داده‌اید؟ این معنایی به جز قدرت‌طلبی برای شما ندارد.

این پژوهشگر مسائل اجتماعی با انتقاد از وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: بنده به عنوان کسی که پیگیر مسائل کشور هستم، اطلاع چندانی از وضعیت کشاورزی و پیشرفت و ارتقای این بخش در چهار سال گذشته نداشتم. مگر اظهارات اخیر آقای مهندس حجتی که پاسخ دندان‌شکنی به دروغ‌پراکنی‌ها داد.

عبدی معتقد است: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید از همان روزهای ابتدای دولت، مردم را از تمام این مسائل آگاه می‌کردند. البته شاید جناب وزیر تصور می‌کنند که گفتن اینها یعنی تعریف از خود. در حالی که در دنیای مدرن امروز، چنین مسائلی مطرح نیست و واقعیت‌ها باید بازگو شود؛ بنابراین نگفتن، حسن شما نیست، زیرا مردم می‌خواهند بر اساس آگاهی به شما رأی دهند. پس باید آنها را مطلع کنید.

وی عنوان کرد: وقتی وزارت جهاد کشاورزی، یکی از وزارتخانه‌های موفق در مدیریت تولید بوده، چرا نباید مردم از تلاش و کوشش مسئولان این عرصه خبری نداشته باشند؟

عبدی یادآور شد: اتفاقاً اگر این مسائل از همان روزهای ابتدایی دولت بازگو می‌شد، اکنون فرصت‌طلبان، برای بیان ایده‌های مبتذل خود در میان روستاییان و کشاورزان، فضای کمتری در اختیارشان بود و نمی‌توانستند در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم در روز 29 اردیبهشت، نشان می‌دهند که چه کسی پیروز واقعی انتخابات خواهد بود./

V-960227-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید