Iranian Agriculture News Agency

گزارش تصویری شور انتخاباتی دوزادهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران

دوباره ایران، دوباره روحانی ...

لحظه به لحظه به روز انتخابات سرنوشت ساز 29 اردیبهشت نزدیک تر می شویم و حال و هوا پرشورتر می شود در گوشه کنار شهرهای دور و نزدیک میهن مان. شهرهایی که در شب های اخیر، کانون گردهمایی میلیون ها ایرانی روستایی و شهری هوادار کاندیداهایی شده که راه و مرزهایی متفاوتی را برای آینده کشور نمایندگی می کنند. ایرانیانی که هفته هاست فکر و ذکر آن ها برگزاری مناظره های زنده تلویزیونی و رقابت کاندیداهایی است که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده اند. مردمی که آرامش و ثبات را می جویند و از تزویر و دروغ به نیت کسب قدرت بیزار هستند....

دوباره ایران، دوباره روحانی ...


خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا):

لحظه به لحظه به روز انتخابات سرنوشت ساز 29 اردیبهشت نزدیک ترمی شویم و حال و هوا پرشورتر می شود در گوشه کنار شهرهای دور و نزدیک میهن مان. شهرهایی که در شب های اخیر، کانون گردهمایی میلیون ها ایرانی روستایی و شهری هوادار کاندیداهایی شده که راه و مرزهایی متفاوتی را برای آینده کشور نمایندگی می کنند. ایرانیانی که هفته هاست فکر و ذکر آن ها برگزاری مناظره های زنده تلویزیونی و رقابت کاندیداهایی است که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده اند. مردمی که آرامش و ثبات را می جویند و از تزویر و دروغ به نیت کسب قدرت بیزار هستند.

نشانه های هوشمندی هویدا شده است. تحریمی ها بیش از گذشته به ناکارآمدی این روش شکست خورده در جهان پی برده اند و اندک اندک از پیله انزوای نادیده گرفتن راه کم تنش پیگیری مطالبات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی که صندوق های رای باشد، خارج می شوند. پیام هواداران حسن روحانی با خروجی نتیجه آرا از صندوق بیشتر شنیدنی است و بلندتر به گوش آن ها می رسد که باید برسد! مردم ایران قدرناشناس تلاش های 4 سال آواربرداری های دولت یادزهم که با دست خالی پیگیر همزمان ده ها و صدها چالش خودساخته یاران دولت های نهم و دهم - که امروز در ستادهای رقیبان حسن روحانی خزیده اند - و با تهمت و افتراهای اثبات نشده در محاکم قضایی، قصد ترور شخصیت دارند، نیستند. نه فقط شهرنشین ها، بلکه تشکل های کشاورزی، روستایی و عشایری نیز دیروز پس از بررسی اظهارات در مناظره ها و عملکرد تمام نامزدها، در یک تصمیم واحد به اجماع رسیدند و آن " ادامه مسیر توسعه با روحانی" بود. مسیری که در شب های منتهی به انتخابات و تجمعات پرشور تمام شهرها، تا پاسی از شب یک صدا فریاد کشیده می شود: "دوباره ایران، دوباره روحانی..."







































انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید