Iranian Agriculture News Agency

حصر مشهد شکست!/ ما از مشهد نمی‌ریم، مشهد رو پس می‌گیریم

افشاگری روحانی درباره تلفن‌های ناشناس/ نبات امام رضا را برای شفا می‌خواستیم نه برای رای/ لبه گاز انبر خارجی را پودر خواهیم کرد + فیلم و عکس

جوانان مشهد با شال‌های بنفش و سبز یک صدا شعار می‌دهند «ما از مشهد نمی‌ریم، مشهد رو پس می‌گیریم». روحانی گفت: سلام بر اندیشه و هنر/ سلام بر آزادی/ اشتباه کردید، ما در ایران گازانبر نداریم/ به مردم گفتید از مشهد بروید بیرون، حالا می‌خواهید به مردم بگویید از ایران بروند؟/ شما با آتش زدن اینجا و آنجا می خواهید کشور را اداره کنید؟

افشاگری روحانی درباره تلفن‌های ناشناس/ نبات امام رضا را برای شفا می‌خواستیم نه برای رای/ لبه گاز انبر خارجی را پودر خواهیم کرد + فیلم و عکس


جوانان مشهد با شال‌های بنفش و سبز یک صدا شعار می‌دهند «ما از مشهد نمی‌ریم، مشهد رو پس می‌گیریم». روحانی گفت: سلام بر اندیشه و هنر/ سلام بر آزادی/ اشتباه کردید، ما در ایران گازانبر نداریم/ به مردم گفتید از مشهد بروید بیرون، حالا می‌خواهید به مردم بگویید از ایران بروند؟/ شما با آتش زدن اینجا و آنجا می خواهید کشور را اداره کنید؟
امروز در حالی همایش های انتخاباتی رییسی و روحانی در مشهد برگزار می‌شود که زمان چندانی تا روز رای گیری باقی نمانده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، جمعی از هواداران حسن روحانی خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت خود را به محل سخنرانی رییس جمهوری رساندند.

آن ها در راه شعارهایی در حمایت از حسن روحانی سر می‌دهند.


00:00
00:17
ما از مشهد نمی‌ریم، مشهد رو پس می‌گیریم+ فیلم و عکس

جوانان مشهد با شال‌های بنفش و سبز یک صدا شعار می‌دهند «ما از مشهد نمی‌ریم، مشهد رو پس می‌گیریم»

این در حالی است که تصاویر ارسالی از سوی خبرنگار ایلنا در مشهد نشان می‌دهد که پکیج‌هایی از سوی ستاد رییسی مهیا شده که حاوی پوسترهای این کاندیدا و مقداری خوراکی و آب میوه است.

تصاویر دیگری نشان‌دهنده کت و شلوارهای اهدایی آستان قدس به برخی از مردم مشهد است که البته ایلنا صحت یا رد آن را تایید نمی‌کند و انتظار می‌رود ستاد ابراهیم رییسی در این مورد برای افکار عمومی شفاف‌سازی کند.

به‌نوشته ایلنا، در سفر رییس‌جمهوری به مشهد هنرمندان زیادی وی را همراهی می‌کنند و شنیده شده قرار است چند تن از خوانندگان کشورمان در این مراسم به صورت زنده اجرا داشته باشند و تابوی برگزاری اجرای کنسرت را بشکنند.

حصر مشهد شکست

هواداران روحانی در مسیر رفتن به محل سخنرانی رییس‌جمهوری یکپارچه سروهای یار دبستانی و دوباره ایران را با یکدیگر زمزمه می‌کنند.

هم اکنون در ورزشگاه تختی مشهد، آهنگ ماندگار یار دبستانی من در حال اجرای زنده توسط یک خواننده محلی است.‌ مردم این آهنگ را با او همخوانی کردند.‌ قرار است امروز حجت اشرف‌زاده و سالار عقیلی در این ورزشگاه به اجرای موسیقی بپردازند.

هنرمندان در گردهمایی حامیان روحانی در مشهد

جمعی از هنرمندان سینما و موسیقی که صبح امروز برای شرکت در گردهمایی حامیان روحانی به مشهد سفر کرده‌اند، در ورزشگاه تختی حاضر شده‌اند.

حسین پارسایی و مهدی فخیم‌زاده در ابتدا سخنرانی کردند و در ادامه سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی به اجرای برنامه پرداخت. حجت‌الله ایوبی، محمد حیدری سعید سهیلی، کیومرث پوراحمد، مهدی فخیم‌زاده، ابوالحسن داودی، رسول صدرعاملی، مسعود جعفری جوزانی، خشایار اعتمادی، محسن خان‌جهانی، پولاد کیمیایی، حسین پارسایی، حمیدرضا نوربخش، سامان احتشامی، سید جمال ساداتیان، امیرشهاب رضویان، بزرگمهر حسین‌پور و... از هنرمندان و مدیران فرهنگی حاضر هستند.

سالار عقیلی:

بسیار خوشحالم که در مشهد هستم. امیدوارم بتوانیم در مشهد کنسرت برگزار کنیم. اینجا ورزشگاه جهان پهلوان تختی است و حیف است یادی از این پهلوان نکنیم.

او هم اکنون در حال اجرای ترانه «وطنم ای شکوه پا برجا» در ورزشگاه تختی مشهد است

کیومرث پوراحمد:

هر کدام از ما وظیفه داریم ۱۰ نفر را پای صندوق رای ببریم

سال ۸۴، ۱۸ میلیون قهر کردند و رای ندادند و احمد نژاد روی کار آمد. تک تک ما موظفیم حداقل ۱۰ نفر از هم وطنان خود را که نمی خواهند رای بدهند روز جمعه به پای صندوق های رای برویم.

اگر در دولت قبل روحانی چهار رای به ازای هر نفر کم می آورد، رئیس جمهور نمی شد. آن ها که نمی خواهند رای بدهند باید بدانند هر کشوری که انتخابات را تحریم کرده است کلاه سرشان رفته است. به حرف آنان که آن ور آب هستند رای ندهید.

لاله اسکندری:

امیدوارم دولت اعتدال چهار سال دیگر بماند

من افتخار می کنم فرزند خراسانم. خیلی خوشحالم که در شهر مشهد این همه شور می بینم. همه ما برای رسیدن به اعتدال جمع شده ایم. ما با امید زنده ایم و امیدوارم چهار سال دیگر دولت اعتدال داشته باشیم. به لیست امید شورای شهر رای بدهید.

سعید سهیلی کارگردان فیلم «گشت ارشاد»:

مشهد به وطن بازگشت.

من بچه مشهدم و این شهر باید به ایران برگردد.

پخش صلوات خاصه امام رضا هم اکنون در ورزشگاه تختی مشهد

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، همراه روحانی به ورزشگاه آمده است

سخنرانی حسن روحانی هم اکنون آغاز شد

روحانی: سلام بر اندیشه و هنر / سلام بر دانشگاه و آزادی
ایسنا نوشته است: پیش از ظهر امروز حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جهت آخرین سخنرانی انتخاباتی خود در جمع هوادارن مشهدی خود به این شهر سفر کرد. از ساعاتی پیش از حضور روحانی در ورزشگاه تختی مشهد این ورزشگاه شاهد حضور پرشور طرفداران بنفش و سبز پوش روحانی بود.

هواداران روحانی با فریاد «به عقب برنمی گردیم» و ...حمایت خود را از حضور روحانی در رقابت انتخاباتی اعلام کردند.

در این همایش جمع کثیری از هنرمندان کشور، حضور دارند.

حسن روحانی:

سلام بر آن امام رئوفی که از همیشه غریب تر است...

امروز روز سرنوشت ملت بزرگ ایران است، ما می خواهیم در روز جمعه بین فریب و صداقت یکی را انتخاب کنیم

وقتی در آمریکا این آقای جدید سر کار آمد، در اتاق فکر گفتند یک لبه گازانبر درست شد، لبه گازانبر بعدی اردیبهشت در ایران

اشتباه کردید، ما در ایران گازانبر نداریم

چقدر راجع به هواپیما با شما صحبت کردم؟ بحث سر هواپیما نیست، بحث سر قول بین نماینده مردم و مردم است

قولی که ما به شما دادیم

گفتند هواپیما کاغذی است، وقتی هواپیماها رسید یکی از دلواپسان نامه‌ای به من نوشت

نوشت شما رفتی دنبال هواپیما، ایرباس کافی بود، چرا باز رفتی بویینگ خریدی؟

امروز چهار فروند ATR هم به ایران رسید

امیدوارم دلشان برای هواپیمایی‌های جنوب خلیج فارس نسوخته باشد

ما می‌خواهیم ایرانی‌ها سوار هواپیماهای شرکت های هواپیمایی ایران شوند


ادامه دارد...
00:00 00:14


00:00 00:11


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید