Iranian Agriculture News Agency

معاون نمایشگاه بین‌المللی تهران:

محصولات سالم کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی معرفی می‌شوند

محصولات سالم کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی معرفی می‌شوند
محصولات سالم کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی معرفی می‌شوند

محصولات غذایی و کشاورزی سالم و برندهای معتبر در این زمینه در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته معرفی می‌شوند.

معاون نمایشگاه بین‌المللی تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایانا با اعلام این مطلب گفت: کالاهای ارائه‌شده در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در سه بخش ایران‌فود، ایران فودتک و ایران آگرو وجود دارد.

خیرالله خادمی افزود: در بخش ایران‌فود فرآورده‌های غذایی و محصولات غذایی سالم، بدون استفاده از کودهای شیمیایی و آفت‌کش‌ها عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سازمان نمایشگاه‌ها، آشنایی مصرف‌کنندگان با محصولات غذایی و کشاورزی سالم و برندهای معتبری که در این فعالیت می‌کنند، است.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش ایران‌فودتک نیز ماشین‌آلات و تجهیزات بسته‌بندی صنایع غذایی و بسته‌بندی و تجهیزات و در بخش ایران آگرو ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی آبیاری و صنایع کشاورزی و مرتبط عرضه می‌شود.

خادمی تصریح کرد: 59 درصد شرکت‌کنندگان داخلی در بخش محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی و صنایع تبدیلی به تعداد 574 شرکت حضور دارند.

وی یادآور شد: ماشین‌آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذایی و بسته‌بندی نیز 34 درصد از شرکت‌کنندگان نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

معاون نمایشگاه بین‌المللی تهران تأکید کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی سالانه حدود 70 نمایشگاه بین‌المللی در راستای توسعه صادرات غیرنفتی در کشور برگزار می‌کند.

خادمی در پایان اظهار داشت: سالانه در 20 کشور جهان نمایشگاه برپا می‌شود و 50 درصد هزینه‌ها به‌صورت تسهیلات برای شرکت‌های ایرانی با هدف توسعه صادرات آنها و در نهایت افزایش صادرات غیرنفتی اختصاص داده می‌شود./

خبرنگار: ابراهیم نژادرفیعی

N-910308-01_R

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید