Iranian Agriculture News Agency

بخش گردشگری فیلیپین اعلام کرد:

رکود کشاورزی ، صنعت گردشگری منطقه را تحت تاثیر قرار داده است

با توجه به اعلام دپارتمان گردشگری فیلیپین DOT) Department of Tourism )هر گونه رکود در بخش کشاورزی ، روی صنعت گردشگری منطقه بی تاثیر نخواهد بود.

رکود کشاورزی ، صنعت گردشگری منطقه را تحت تاثیر قرار داده است

با توجه به اعلام دپارتمان گردشگری فیلیپین DOT) Department of Tourism ) هر گونه رکود در بخش کشاورزی ، روی صنعت گردشگری منطقه بی تاثیر نخواهد بود.

به گزارش ایانا از سایت sunstar ، به گفته Artemio Ticar ، مقام ارشد منطقه ای در DOT ، سرپرست توسعه منطقه نگروس Negros Occidental ، به تازگی اعلام کرد: "شکوفایی بخش کشاورزی استان، به ویژه در زمینه ارگانیک، یکی از نقاط قوت برای صنعت گردشگری به شمار می رود. سلامتی و تندرستی در حال حاضر یکی از نگرانی های عمده گردشگران، به خصوص گردشگران خارجی، است."

Ticar ، گفت: "با پیش بینی اثرات "قوی تر" پدیده ال نینو، این احتمال وجود دارد که بخش کشاورزی شیلات منطقه نگروس متحمل خسارت و ضرر و زیان شود. این احتمال دارد که نه تنها روی نیاز غذایی ساکنان استان تاثیر بگذارد، بلکه جذب گردشگران را هم تحت تاثیر قرار می دهد."

وی باتاکید بر این که هر رکود در بخش کشاورزی از جمله شیلات، به طور مستقیم روی گردشگری تاثیر می گذارد، افزود:"کاهش تولید محصولات کشاورزی ، باعث کاهش درآمد صنعت گردشگری است. ناکافی بودن میزان برنج و محصولات با ارزش بالا و تجاری باعث شده تا این منطقه به استان های دیگر برای برآورد کردن نیازش روی بیاورد، استان باید به تولید بیشتر دام و طیور ، به ویژه خوک و مرغ ، اقدام کند."

Ticar گفت: "با برآورده کردن تقاضا به صورت محلی، ما قادر خواهیم بود تا درآمد در داخل استان ایجاد کنیم، همچنین آژانس، برای ایجاد امنیت غذایی در منطقه نگروس و استان ها در وسترن ویسیس، اقدام می کند. علاوه بر این، برای کمک به تقویت فرصت های درآمد برای کشاورزان، بخش گردشگری وسترن ویسیس اعلام کرده که موسسات گردشگری در استان را به استفاده از محصولات استان تشویق می کند."

همچنین ، بخش گردشگری وسترن ویسیس اعلام کرد با سازمان های دیگر مانند وزارت تجارت و صنعت و همچنین دولت های استانی و محلی در فراهم کردن زمینه های توسعه برای کشاورزان و کارآفرینان همکاری می کند. این طرح شامل ارائه آموزش های مختلف در زمینه آشپزی، ارزش افزوده و توسعه محصول مانند بهبود بسته بندی با هدف افزایش درآمد است.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید