Iranian Agriculture News Agency

روحانی با 22 میلیون و 796 هزار و 468 رای پیروز انتخابات شد

تا 1400 با روحانی/ ملت تَکرار کرد + نمودار

رییس ستاد انتخابات کشور بخش دوم آرای کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم را اعلام کرد.

تا 1400 با روحانی/ ملت تَکرار کرد + نمودار

رییس ستاد انتخابات کشور بخش دوم آرای کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم را اعلام کرد.

نتایج دوم اعلام شده از سوی رییس ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

کل آرای ماخوذه شمرده شده 40076729
آرای صحیح 38914470
حسن روحانی 22796468
ابراهیم رییسی 15452194
مصطفی میرسلیم 455211
مصطفی هاشمی‌طبا 210597

علی اصغر احمدی در نشست خبری خود افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ پیروز واقعی، ملت بزرگ ایران هستند که به رغم همه برنامه‌های تبلیغاتی و تضارب آراء و افکار، در کنار هم دست به دست هم خواهند داد و برای ساخت این کشور و حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی در برابر تمام بدخواهان و دشمنان همچنان خواهند ایستاد.

وی اظهار کرد: کار تعدادی از صندوق هایی که باید تطبیق داده می‌شد، به زودی به پایان می‌رسد، همانطور که قبلاً نیز اشاره کرده ام روند آراء مشخص و نتیجه نیز تقریباً مشخص است، اما به لحاظ قانونی وزیر کشور ساعت ۱۴ نتیجه نهایی را به استحضار مردم عزیز ایران خواهد رساند.

وی در ادامه با تشکر از مردم و دست اندرکاران امر انتخابات گفت: بار دیگر از همه مردم عزیز و از نقش آفرینان انتخابات از جمله رؤسای قوه قضاییه و قوه مقننه که اکثر نمایندگان در هیئت‌های نظارت در سراسر کشور در انتخابات شوراها ما را یاری کردند تشکر می‌کنم.

احمدی افزود: همچنین از ارتش سلحشور و هوانیروز جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات و هلال احمر که با پشتیبانی خود ما را در ادای این وظایف یاری کردند تشکر می‌کنم.

وی تأکید کرد: این پیروزی را مجدداً به همه عزیزان و ملت بزرگ ایران چه کسانی که در داخل کشور هستند و چه کسانی که در خارج از کشور دل در گرو ایران دارند تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید