Iranian Agriculture News Agency

با هدف تثبیت قیمت کالاهای اساسی؛

نرخ کالاهای اساسی ماه رمضان در هرمزگان اعلام شد

در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور تنظیم بازار و با هدف تثبیت قیمت کالاهای اساسی، نرخ مصوب دولتی این اقلام اعلام شد.

نرخ کالاهای اساسی ماه رمضان در هرمزگان اعلام شد

در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور تنظیم بازار و با هدف تثبیت قیمت کالاهای اساسی، نرخ مصوب دولتی این اقلام اعلام شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: طبق سهمیه اختصاصی از وزارت متبوع مقرر شد برخی از اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان به نرخ مصوب دولتی توزیع شود .

عزیز سیدی افزود: مرغ منجمد با قیمت عمده در محل سردخانه هر کیلو گرم 53 هزار ریال و در شهرستان بندرعباس هر کیلو گرم 58 هزار ریال و در شهرستان های استان هر کیلو گرم 59 هزار ریال توزیع می شود .

وی با بیان اینکه گوشت قرمز یکی دیگر از اقلام اساسی مورد نیاز روزه داران است اظهار کرد: گوشت قرمز منجمد در محل سردخانه هر کیلو گرم 220 هزارریال و در بندرعباس هر کیلو گرم 230 هزارریال و درسایر شهرستان های استان هر کیلو گرم 231 هزار ریال توزیع می شود .

سیدی، شکر را از دیگر نیازمندی های شهروندان استان در ایام روزه داری برشمرد و افزود: شکر در محل کارخانه با نرخ هر کیلو گرم 25 هزار و 200 ریال و در سراسر استان 28 هزار و 550 ریال عرضه خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: برنج سفید در محل کارخانه باقیمت هر کیلو گرم 24 هزار ریال و در دیگر مناطق استان با قیمت 27 هزار ریال توسط عاملین توزیع عرضه خواهد شد .

سیدی یادآور شد: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان صنعت معدن وتجارت استان، این اقلام در مراکز عمده توزیع مانند فروشگاه های زنجیره ای و همچنین از طریق عاملین توزیع، در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید