Iranian Agriculture News Agency

100 درصد قابل بازیافت و تجزیه پذیر دستاورد صنعت بسته بندی محصولات کشاورزی هلند

شرکت هلندی به سمت بسته بندی محصولات سازگار با محیط زیست پیش می رود

شرکت هلندی به نام Modiform به سمت ساخت بسته بندی سازگار با محیط زیست و 100 درصد تجزیه پذیر برای محصولات کشاورزی روی آورده است.

شرکت هلندی به سمت بسته بندی محصولات سازگار با محیط زیست پیش می رود

شرکت هلندی به نام Modiform به سمت ساخت بسته بندی سازگار با محیط زیست و 100 درصد تجزیه پذیر برای محصولات کشاورزی روی آورده است.

به گزارش ایانا از سایت freshplaza ، این در حالی است که شرکت یاد شده ، در زمینه تولید بسته بندی برای محصولات کشاورزی تقریبا به مدت چهار دهه و در 4 منطقه هلند مشغول است .

Shaun Herdsman ، مدیر منطقه ای شرکت توضیح می دهد: "یک سال و نیم پیش مشاهد کردیم که یک شرکت اسکاتلندی، به نام Cullen Packaging ، با استفاده از پالپ(خمیر کاغذ) و از کاغذ و مقوا بازیافتی به تولید بسته بندی میوه های تازه، سبزیجات و قارچ، اقدام کرده است در ابتدا ما علاقه مند به تولید محصولات از خمیر (پالپ: خمیر کاغذ) شدیم و یک سال و نیم در این زمینه کار کردیم و اکنون در حال توسعه برخی محصولات هستیم."

وی افزود: "ما با شرکت اسکاتلندی در مورد بسته بندی میوه و سبزیجات گفت وگو کردیم ، و تصمیم به همکاری با یکدیگر گرفتیم."

Cullen Packaging ، سه سال پیش فعالیت خود را با بسته بندی برای محصولات آغاز کرد و به خوبی در انگلستان شناخته شد، این در حالی است که مشتریان اش شامل سوپر مارکت های بزرگ است که واقعا به محصولات 100درصد بازیافت و تجزیه پذیر علاقه مند هستند.


این در حالی است که Modiform ، به ایجاد کارخانه و توزیع محصولات باغی و انبار در هلند و ایجاد کانال های توزیع از جمله در زمینه خرید و فروش در سراسر اروپا اقدام کرده است. بسیاری از بسته بندی میوه در هلند به عنوان یک مرکز لجستیکی و مرکز توزیع بزرگ محصولات برای ارسال به سراسر اروپا انجام می شود.

این شرکت هلندی در حال حاضر به عنوان توزیع کننده اروپایی برای شرکت بسته بندی Cullen Packaging و ارائه حدود 30 محصول بسته بندی مختلف برای میوه ها و سبزیجات ، فعالیت می کند. که به نام تجاری Eco-Expert نامیده می شود.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید