Iranian Agriculture News Agency

با هدف گسترش همکاری های دو کشور در حوزه های مرتبط

حجتی امروز با نخست وزیر و وزیر کشاورزی ارمنستان دیدار می کند

راه های گسترش همکاری های تهران و ایروان در دیدار وزیر جهاد کشاورزی با نخست وزیر و وزیر کشاورزی ارمنستان بررسی می شود.

حجتی امروز با نخست وزیر و وزیر کشاورزی ارمنستان دیدار می کند

راه های گسترش همکاری های تهران و ایروان در دیدار وزیر جهاد کشاورزی با نخست وزیر و وزیر کشاورزی ارمنستان بررسی می شود

به گزارش ایانا، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ایران بنا به دعوت رسمی ایگنادی آراکلیان همتای ارمنستانی در چارچوب برنامه گسترش همکاری های دو کشور در حوزه های مرتبط و مذاکره با مقام های بلندپایه کشور میزبان، وارد ایروان شد.
حجتی رئیس هیات ایرانی در فرودگاه زوارنتوس ایروان مورد استقبال سیدکاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی و هیات مقام های وزارت کشاورزی ارمنستان قرار گرفت.
براساس برنامه اعلام شده، وزیر جهاد کشاورزی ایران در مذاکرات برنامه ریزی شده با مقام های این حوزه از جمله همتای خود و همچنین کارن کاراپتیان نخست وزیر ارمنستان، مسائل مربوط به همکاری های دو کشور و زمینه های نو برای توسعه روابط را بررسی خواهد کرد.
حجتی همچنین در جریان این سفر چهار روزه از چند پروژه در بخش های های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته دارای استانداردهای روز بازدید خواهد کرد.
تهران و ایروان که روابط بسیار نزدیک سیاسی دارند، از دی ماه سال گذشته پس از سفر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی به ایروان، مذاکره با سرژ سرکیسیان همتای ارمنستانی و امضای چندین سند همکاری، اجرای برنامه های مختلفی را برای افزایش همکاری های اقتصادی و تجاری و افزایش سطح ارزش مبادلات بین دو کشور را در دستور کار دارند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید