Iranian Agriculture News Agency

در ایرلند شمالی روی داد

کشاورزان زیر 40 سال، برای آیندگان صنعت، از دیدگاه‌های خود می‌گویند/ افراد مسن‌تر در ایرلند تمایل بیشتری به صنعت دارند

کشاورزان جوان ایرلند شمالی، برای انعکاس نظرات خود در جهت چشم‌انداز آینده صنعت، گردهم آمدند.

کشاورزان زیر 40 سال، برای آیندگان صنعت، از دیدگاه‌های خود می‌گویند/ افراد مسن‌تر در ایرلند تمایل بیشتری به صنعت دارند

کشاورزان جوان ایرلند شمالی، برای انعکاس نظرات خود در جهت چشم‌انداز آینده صنعت، گردهم آمدند.

به گزارش ایانا از سایت بی بی سی، حدود 20 نفر از افراد زیر 40 سال، به تشکیل انجمنی ، برای به اشتراگ گذاشتن دیدگاه های خود و بحث پیرامون نظرات درباره آینده صنعت کشاورزی اقدام کرده اند.

کشاورزان در ایرلند شمالی به طور متوسط 58 سال سن دارند و این در حالی است که افراد مسن تر تمایل بیشتری به صنعت دارند .


Geoffrey Malcolmson ، یک کشاورز لبنی که در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است و اکنون به زادگاهش در روستای Donaghmore ، شهرستان Down ، بازگشته و در حال کار و مدیریت مزرعه پدری اش است ، گفت: "مسئله جانشینی یکی از مسائل پیش روی کسانی است که می خواهند به کشاورزی وارد شوند. من در اینجا بسیار خوش شانس هستم چراکه که من کشاورز نسل سوم، هستم."

این کشاورز لبنی افزود: "پدرم به من برای ادامه و انجام آن چیزی که در نظر داشتم، اجازه داد ."

وی یادآور شد: " اما برخی از دوستان من قادر به دنبال کردن کار کشاورزی پدر شان نبودند و برخی از کشاورزان جانشینی نداشتند." این باعث شده تا برای اینکه کشاورزی از بین نرود، زمین ها به صورت کوتاه مدت به افراد اجاره داده شود.

این در حالی است که گاوداری به نام روبرتا سیمونز، معتقد است که آینده کشاورزی برای جوانانی مانند او وجود دارد. همچنین وی از کسانی است که برای ایجاد انجمن توسط اتحادیه کشاورزان اولستر تلاش بسیاری کرده است.

او می گوید: "کالج های کشاورزی پر از افرادی هستند که می خواهند به کشاورزی وارد شوند. اما چالشی برای اطمینان بخشی به کار دانشجویان فارغ التحصیل است."

در شهرستان Fermanagh ، آلیستر آرمسترانگ به کار گله داری گوسفند که از خانواده اش به وی رسیده، مشغول است.

این در حالی است که عدم قطعیت در آینده کشاورزی به دلیل برگزیت (خارج شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا) باعث نگرانی ها شده است .

وی گفت: "جمعیت رو به رشد نیاز به تغذیه دارد و برای ایجاد کیفیت مواد غذایی محلی، باید به کشاورزان برای انجام این کار ، هزینه ای پرداخت شود و چرا کسی آن را انجام نداده و البته انتظار هم نمی رود این کار انجام شود، من فکر نمی کنم ، کسی که در یک اداه کار می کند به این موضوع فکرکند؟ "

او معتقد است ، فرصت های تجاری جدید با بازارهای بزرگ مانند ایالات متحده آمریکا، چین و هند می تواند برای کشاورزان در ایرلند شمالی فراهم شود.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید