Iranian Agriculture News Agency

از سوی Future Farmers of America ؛

مهارت های کشاورزی دانش آموزان به رقابت گذاشته شد

رقابت های FFA (Future Farmers of America با حضور تیم های شرکت کننده یکم و دوم می 2017 در سطح ایالت اورگان امریکا برگزار شد. در این رقابت ها دانش آموزان در پنج بخش غذاهای لبنی، ارتباطات کشاورزی ، محصولات زراعی ،ارزیابی گوشت و علوم و صنایع غذایی به رقابت پرداختند.

مهارت های کشاورزی دانش آموزان به رقابت گذاشته شد

رقابت های FFA ( Future Farmers of America )(1) با حضور تیم های شرکت کننده یکم و دوم می 2017 در سطح ایالت اورگان آمریکا برگزار شد. در این رقابت ها دانش آموزان در پنج بخش غذاهای لبنی، ارتباطات کشاورزی ، محصولات زراعی ،ارزیابی گوشت و علوم و صنایع غذایی به رقابت پرداختند.


به گزارش ایانا از سایت Hermiston Herald ، رقابت ها بخشی از "رویدادها ی توسعه حرفه ای،( Career Development Events : CDEs ) FFA است، که دانش آموزان در طول سال تحصیلی با یکدیگر به رقابت می پردازند ، چراکه برخی رقابت ها نیاز به مسابقات مقدماتی و یا مقطعی دارد.

در این رقابت ها هر ساله تقریبا 100 تا 150 دانش آموز که فعالیتی در زمینه کشاورزی داشته اند ، با یکدیگر رقابت می کنند، همچنین برنامه FFA شامل مسابقات،برپایی نمایشگاه و یا آموزش مفاهیم کشاورزی در مدارس به دانش آموزان است.

دانش آموزان می توانند انواع مهارت های شان را در رقابت های FFA به نمایش بگذارند. همچنین مسابقات مختلف این اجازه را می دهد تا دانش آموزان با حرفه های مختلف در صنعت کشاورزی آشنا شوند.

برای مثال، در بخش غذاهای لبنی، باید درباره کیفیت تولید (از یک محصول لبنی) تصمیم گیری شود و این از مواردی است که می بایست تیم ها مد نظر داشته باشند.

همچنین دانش آموزان باید قادر باشند تا با تست و شناسایی پنیر های مختلف، بتوانند تشخیص دهند کدام یک از شیر واقعی، یا از سویا یا مواد تشکیل دهنده دیگر ساخته شده است.

آنها همچنین باید برای تعیین کیفیت ، طعم شیرهای مختلف را تست کنند. چراکه براساس غذایی که گاو خورده، عطر و طعم شیر متفاوت می شود. دانش آموزان از 0 تا 10، برای کیفیت شیر درجه بندی می کنند به طوری که 0 نشان دهنده غیرقابل نوشیدن و 10 کیفیت خوب را نشان می دهد.

گفتنی است، این بخش از سخت ترین بخش های رقابت به شمار می رود. علاوه بر این، دانش آموزان باید به 50 سوال در مورد صنایع لبنی پاسخ دهند.

همچنین این رقابت ها بسیاری از شغل ها و مهارت های مورد نیاز در صنعت را پوشش می دهد.برای بخش ارتباطات کشاورزی باید شرکت کنندگان در زمینه خواندن، ارایه مطلب، صحبت کردن ونوشتن ، دارای مهارت باشند.

در بخش رقابت ارزیابی گوشت افراد باید در مورد درست بریدن گوشت خوک، گاو و بره اطلاعات داشته باشند.

دانش آموزان همچنین در تعیین عملکرد و کیفیت برش های مختلف ، مطالبی را از بازرس گوشت USDA (وزارت کشاورزی آمریکا) یاد می گیرند. این درحالی است که بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به دنبال کردن حرفه ای در بخش کشاورزی هستند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Future Farmers of America ، به طور خاص در زمینه ترویج و حمایت از آموزش های کشاورزی برای دانش آموزان مدارس ، فعالیت می کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید