Iranian Agriculture News Agency

کشاورزی که با همسرش 40 درصد کاهو فروشگاه های زنجیره ای را تامین می کند

بالاترین جایزه باغبانی استرالیا، به کشاورز استرالیایی نسل پنجم رسید/ اعطای جایزه به پاس تغییرات نوآورانه و سرمایه گذاری روی سلامت خاک

کشاورز استرالیایی نسل پنجم Anthony Staatz توانست به دلیل نوآوری هایش در بخش کشاورزی، جایزه Grower of the Year award را ازآن خود کند.

بالاترین جایزه باغبانی استرالیا، به کشاورز استرالیایی نسل پنجم رسید/ اعطای جایزه به پاس تغییرات نوآورانه و سرمایه گذاری روی سلامت خاک

کشاورز استرالیایی نسل پنجم Anthony Staatz توانست به دلیل نوآوری هایش در بخش کشاورزی ، جایزه Grower of the Year award را از آن خود کند.


به گزارش ایانا از وبسایت
،gattonstar این کشاورز به همراه خانواده اش در مزرعه ای در دره لاکیر ( Lockyer Valley ) به کشاورزی و در درجه نخست به کشت انواع کاهو برای مصرف کنندگان استرالیایی مشغول است.

اما فراتر از کشاورزی و کاشت و تولید کاهو، نوعی کاهو نازک به نام baby cos و اسفناج ( baby spinach ) در اندازه کوچک نیز پرورش می دهد . در عین حال نوآوری و تعهدش به کشاورزی کلید موفقیت اش در این مسیر بوده است.

همچنین، این کشاورز به همراه خانواده اش به عرضه 40 درصد کاهو Coles supermarkets (سوپرماکت زنجیره ای استرالیایی) بین ماه می و نوامبر، اقدام می کند.

سخت کوشی Staatz باعث شد تا به تازگی بتواند به عنوان برنده امسال AUSVEG's Grower در آدلاید معرفی شود.

این جایزه به پاس دستاوردهای برجسته وی در تمام جنبه های گیاهی و تولید سیب زمینی، از جمله رشد، مدیریت مسایل زیست محیطی، مدیریت کارکنان و کیفیت تولید به وی داده شد. این نخستین بار است که Staatz موفق به دریافت این جایزه شده است.

این در حالی است که وی به تغییرات نوآورانه اقدام کرده که شامل پیشرفت هایی در زمینه نگهداری گیاهان ، شامل کشت محافظ، است که اجازه می دهد تا سقف محل نگهداری گیاهان با توجه به شرایط آب و هوایی ، باز و بسته شود.

همچنین روی سلامت خاک سرمایه گذاری کرده است و با استفاده از کمپوست به بهترین بازده محصولات زراعی دست یافته و همچنین شیوه های جدید در زمینه مدیریت منابع انسانی ، رهبری و ارتباطات معرفی کرده است.

جایزه سال Grower of the Year award ، بالاترین جایزه نزد اعضای صنعت به شمار می رود و مدیر AUSVEG (نماینده تولید کنندگان صنعت در زمینه تولید سبزیجات و سیب زمینی )، جیمز وایت ساید گفت:" برای رسیدن به چنین سطحی ، بایستی یک دستاورد چشمگیر ارایه شود."

وایت ساید گفت: "این در حالی است که Anthony Staatz ، به طور مداوم در زمینه فناوری ها و روش های جدید برای افزایش بازده و بهبود بهره وری روش های کشاورزی کار کرده است."

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید