Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جنگل ها در دیدار با سفیر کره جنوبی در ایران:

آبخیزداری می‌تواند محور همکاری دوجانبه در تفاهم نامه باشد

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در دیدار با سفیر کره جنوبی گفت: در سال گذشته تفاهم نامه همکاری به مدت ۵ سال در زمینه های مختلف نظیر مدیریت جنگلداری، احیای جنگل، حفاظت، پیشگیری و مدیریت فرسایش خاک و بیابان‌زایی امضا شد که امیدواریم اقدامات لازم برای تسریع در اجرایی شدن آنها انجام شود.

آبخیزداری می‌تواند محور همکاری دوجانبه در تفاهم نامه باشد

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در دیدار با سفیر کره جنوبی گفت: در سال گذشته تفاهم نامه همکاری به مدت ۵ سال در زمینه های مختلف نظیر مدیریت جنگلداری، احیای جنگل، حفاظت، پیشگیری و مدیریت فرسایش خاک و بیابان‌زایی امضا شد که امیدواریم اقدامات لازم برای تسریع در اجرایی شدن آنها انجام شود .

به گزارش ایانا به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، خداکرم جلالی افزود: آبخیزداری برای کشورما به‌خاطر شرایط اقلیمی خشک و نیمه خشک از اولویت مهم برخوردار است و می‌تواند محور همکاری دوجانبه در تفاهم نامه دو کشور باشد .

سفیر کره جنوبی نیز گفت: دولت کره به‌دنبال توسعه همکاری‌های سودمند متقابل با جمهوری اسلامی ایران است .

کیم سونگ هو افزود: سیاست کره متنوع سازی و گسترش روابط با جمهوری اسلامی است و تا بحال روابط ما با ایران بیشتر در زمینه انرژی بود واکنون می خواهیم این روابط را در تمام حوزه ها گسترش دهیم .

کیم همچنین یادآور شد: هم کره و هم دولت ایران در زمینه توسعه پایدار فعالیت‌های چشمگیری انجام دادند که می‌تواند در آینده ادامه داشته باشد و اگر طی یکسال گذشته ارتباطات مستمری وجود نداشته سفارت کره می‌تواند راساً در راستای این ارتباط و تفاهم نامه اقدام کند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید