Iranian Agriculture News Agency

تخریب 79 هزار مترمربع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی رباط‌کریم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رباط کریم از تخریب 20 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز این شهرستان خبر داد و افزود: این 20 مورد شامل 59 هزار و20 متر دیوارکشی، 126 مترمربع بنا، 20 هزارمترمربع محوطه سازی و 300 مترمربع استخر است که تخریب شد.

تخریب 79 هزار مترمربع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی رباط‌کریم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رباط‌کریم از تخریب 20 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز این شهرستان خبر داد و افزود: این 20 مورد شامل 59 هزار و20 متر دیوارکشی، 126 مترمربع بنا، 20 هزارمترمربع محوطه سازی و 300 مترمربع استخر است که تخریب شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مهدی صالحی در این باره گفت: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، 79هزار و446 متر مربع از ساخت وسازهای شهرستان رباط کریم که تغییر کاربری داده بودند با حضور نماینده دادستان قلع و قمع و به حالت اولیه بازگشت .

وی ادامه داد: این مدیریت در راستای تامین امنیت غذایی مردم و حفظ و صیانت از عرصه های کشاورزی و باغی با متخلفان تغییر کاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی بهشدت برخورد می کند .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رباط کریم در پایان از تمامی مالکین زمین های کشاورزی خواست قبل از هرگونه تغییر کاربری جهت اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان های حوزه خود مراجعه کنند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید