Iranian Agriculture News Agency

رئیس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی مؤسسه رازی خبر داد:

کتاب بیولوژی و پرورش حیوانات آزمایشگاهی مؤسسه رازی کتاب مرجع در دانشگاه‌ها

رئیس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: انتشار کتاب "بیولوژی و پرورش حیوانات آزمایشگاهی " از سوی مؤسسه رازی هم اکنون به عنوان کتاب مرجع در دانشگاه ها و نیز مراکز پرورش حیوانات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

کتاب بیولوژی و پرورش حیوانات آزمایشگاهی مؤسسه رازی کتاب مرجع در دانشگاه‌ها

رئیس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی استفاده از کتاب بیولوژی و پرورش حیوانات آزمایشگاهی این مؤسسه به عنوان کتاب مرجع در دانشگاه ها و مراکز پرورش حیوانات آزمایشگاهی خبر داد.

به گزارش ایانا از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دکتر روزبه فلاحی با اشاره به اینکه در بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی این مؤسسه علاوه بر تولید و پرورش این حیوانات، فرآورده های بیولوژیک و انواع جیره های غذایی، فعالیت های علمی زیادی نیز انجام می شود، اظهار کرد: این فعالیت ها در حوزه علوم آزمایشگاهی و بر اساس نیازهایی صورت می گیرد که در اولویت مؤسسه رازی برای ارتقاء روش های پرورش و جلوگیری از ایجاد بیماری ها است .

وی افزود: این امر منجر به چاپ مقالات علمی بسیاری در مجامع علمی معتبر و نیز چاپ کتاب "بیولوژی و پرورش حیوانات آزمایشگاهی" توسط مؤسسه رازی شده است که هم اکنون به عنوان کتاب مرجع در دانشگاه ها و نیز مراکز پرورش حیوانات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد .

رئیس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی مؤسسه رازی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی در زمینه علوم حیوانات آزمایشگاهی به صورت تئوری و عملی، تدریس واحدهای دانشگاهی در خصوص حیوانات آزمایشگاهی و انجام پایان نامه های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد به بالا، از دیگر خدمات این مرکز محسوب می شود .
وی با اشاره به اینکه محققان این مرکز در طرح های تحقیقاتی در زمینه علوم حیوانات آزمایشگاهی و یا موضوعات مرتبط، به عنوان مجری و یا همکار فعالیت ویژه ای دارند، اضافه کرد: مشاوره های تغذیه ای، مشاوره و طراحی پروژه های ساختمان های نگهداری و پرورش حیوانات آزمایشگاهی، خطوط تولید فرآورده های بیولوژیک حاصل از آن ها و انتقال دانش فنی در این حوزه؛ از دیگر فعالیت های بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی مؤسسه رازی به شمار می رود .

دکتر فلاحی تأکید کرد: این مرکز با ثبت شرکت های دانش بنیان، فعالیت ویژه ای را در این زمینه آغاز کرده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید