Iranian Agriculture News Agency

ایجاد تنوع در نوشابه‌های گازدار میوه‌ای

هند، مقصدی برای نوشیدنی‌های میوه‌ای "کوکا کولا"/ "کوکا کولا"، برای تهیه میوه‌های نوشیدنی‌هایش به هند روی آورده است

کوکا کولا، در حال برنامه‌ریزی برای تهیه میوه‌های بیشتر از هند، برای برآورده کردن مواد تشکیل‌دهنده نوشیدنی‌های خود است.

هند، مقصدی برای نوشیدنی‌های میوه‌ای "کوکا کولا"/ "کوکا کولا"، برای تهیه میوه‌های نوشیدنی‌هایش به هند روی آورده است

کوکا کولا، در حال برنامه‌ریزی برای تهیه میوه‌های بیشتر از هند، برای برآورده کردن مواد تشکیل‌دهنده نوشیدنی‌های خود است.

به گزارش ایانا از سایت livemint ، شرکت آمریکایی کوکاکولا، در حال برنامه ریزی برای تهیه میوه های بیشتر از هند در سال های آینده است تا بتواند نیاز جهانی خود را در زمینه مواد تشکیل دهنده نوشیدنی برآورده کند.

این شرکت در یک رویکرد جدید به تمرکز بر روی تولید محصولات میوه ای روی آورده است و قرار است Asim Parekh ، معاون (استراتژی و برنامه ریزی)، به عنوان معاون (اقتصاد گردشی میوه( fruit circular economy )) برای شرکت کوکاکولا در منطقه هند و جنوب غرب آسیا منصوب شود. واحد تجاری شامل بازارهایی مانند هند، بنگلادش، سریلانکا، نپال، بوتان و مالدیو است.

طی یک طرح جدید، کوکا کولا خواستار "اقتصاد گردشی" است - که باعث خواهد شد تا در کل زنجیره عرضه میوه ها در گیر شود. کوکا کولا در بیانیه ای اعلام کرد:"ما در سراسر زنجیره ارزش و از آغاز یعنی از مزرعه، درگیر خواهیم شد،"

Asim Parekh ، هدایت حیاتی اتصال زنجیره ارزش از کشاورز به مغازه را بر عهده دارد.

این در حالی است که کوکا کولا به میوه ها برای نوشابه های غیر الکلی نیاز دارد و این رویه شرکت از سال 2015، با مخلو ط کردن میوه به برخی از نوشابه های گازدار آغاز شد.

در هند، نوشابه غیر گازدار حدود 35-40 درصد از درآمد سالانه کوکاکولا را تشکیل می دهد و شرکت در نظر دارد تا این میزان را در آینده افزایش دهد.

علاوه بر تقاضا در هند، کوکا کولا و فروشندگان اش، به صادرات میوه به سایر واحد های کوکا کولا در سراسر جهان می اندیشند.

به گفته شرکت، در حال حاضر واحد کوکا کولا در هند یکی از خریداران بزرگ محصولات کشاورزی هند است به طوری که بیش از 95 درصد از مواد تشکیل دهنده از منابع محلی تامین می شود.

در حال حاضر، کوکا کولا سالانه، بیش از 200هزار تن میوه خود را از کشاورزان هندی تهیه می کند. به طوریکه تنها برای Maaza ، نوشیدنی مبتنی بر انبه، کوکا کولا برای تهیه میوه به حدود 70 هزار تن انبه از حدود 50 هزار کشاورز نیاز دارد.

با این حال، شرکت، انبه را به طور مستقیم از کشاورزان تهیه نمی کند. بلکه تامین میوه از سوی فروشندگانی که کوکا کولا را در کشورهای دیگر عرضه می کنند، انجام می شود و یکی از این فروشندگان Jain Irrigation Systems Ltd ، است، که تامین کننده حدود 56-60٪ از نیاز پالپ انبه کوکا کولا هند برای تولید Maaza به شمار می رود./

ترجمه: فرحنازسپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید