Iranian Agriculture News Agency

شرکت آمریکایی تریمبل با شرکت آلمانی به توافق رسیدند

شرکت‌های کشاورزی به سوی همکاری برای کسب بازار بیشتر پیش می‌روند/ کشاورزی دقیق، بخشی از خدمات شرکت تریمبل است

شرکت تریمبل، تولیدکننده تجهیزات موقعیت‌یاب، نقشه برداری و محصولاتی در زمینه کنترل ماشین، به‌تازگی با شرکت آلمانی Muller-Elektronik که در زمینه کشاورزی دقیق فعالیت دارد، به توافق رسیده‌اند. این درحالی است که جزئیات مالی این قرارداد محرمانه است.

شرکت‌های کشاورزی به سوی همکاری برای کسب بازار بیشتر پیش می‌روند/ کشاورزی دقیق، بخشی از خدمات شرکت تریمبل است

شرکت تریمبل Trimble Navigation Ltd (1) ، تولید کننده تجهیزات موقعیت یاب ، نقشه برداری و محصولاتی در زمینه کنترل ماشین ، به تازگی با شرکت آلمانی Muller-Elektronik که در زمینه کشاورزی دقیق فعالیت دارد، به توافق رسیده اند.این درحالی است که جزئیات مالی این قرارداد محرمانه است.

به گزارش ایانا از سایت "نزدک"، این درحالی است که Muller-Elektronik مکمل کسب وکار تریمبل خواهد بود وبه تریمبل در ساخت مجموعه جامع، برای ورود به بازارهای جدید و ایجاد درآمد اضافی کمک می کند.

شرکت آلمانی Muller-Elektronik ، متخصص در پیاده سازی راه حل ها در زمینه کشاورزی دقیق است. همچنین با توسعه واحدهای کنترل الکترونیکی شرکت Electronic Control Units (ECUs) ) و نرم افزار های کنترل ماشین آلات ، به بهره وری موثر ماشین آلات کمک می کند.

این راه حل ها برای کنترل ماشین آلات مختلف مانند تراکتور، ماشین ها ی درو، سم پاش ها ، ماشین آلات حفاری و غیره ، به منظور بهبود مدیریت نهاده های مهم همچون بذر، کود و آفت کش ها به کار رود.

در حال حاضر، پیاده سازی راه حل های کنترلی مولر ، توسط شرکت های پیشرو کشاورزی استفاده می شود.

همچنین، سرمایه به عنوان ابزار موثر ، به توسعه قابلیت های تریمبل در کسب و کار کشاورزی و ارایه خدمات به مشتریانش کمک می کند .

تمرکز این معامله در زمینه فن آوری های پیشرفته و پیاده سازی راه حل ها برای مدیریت بهتر کشاورزی است که امکان توسعه راه حل های کشاورزی دقیق را برای کشاورزان فراهم می کند، همچنین به آن ها اجازه می دهد تا به یکپارچه سازی و استفاده متنوع سخت افزار و نرم افزار محصولات اقدام کنند.

در نهایت شرکت Muller-Elektronik به بخشی از منابع و بخش تریمبل تبدیل می شود.

ترجمه: فرحناز سپهری

1- تریمبل، مقر آن در سانی ویل، کالیفرنیا، در زمینه تولید سیستم های موقعیت یاب GPS) )، مسافت یاب لیزری، وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد)، انواع ابزار پردازش نرم افزار فعالیت د ارد. از سال 2012، این شرکت دارای 6561 کارمند در حدود 30 کشور بوده و از سال 1999، درآمد تریمبل از حدود 270 میلیون دلار به بیش از 2.0 میلیارد دلار در سال 2012 افزایش یافت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید