Iranian Agriculture News Agency

همکاری دانشگاه مینه‌سوتا امریکا با برزیل در زمینه بهره‌وری مناسب و پایدار کشاورزی

دانشگاه مینه‌سوتا امریکا و برزیل در راستای مقابله با چالش‌ها در زمینه رشد بهره وری مناسب و پایدار در بخش کشاورزی همکاری می‌کنند.

همکاری دانشگاه مینه‌سوتا امریکا با برزیل در زمینه بهره‌وری مناسب و پایدار کشاورزی

دانشگاه مینه‌سوتا ( UMN: University of Minnesota ) و برزیل در راستای مقابله با چالش‌ها در زمینه رشد بهره‌وری مناسب و پایدار در بخش کشاورزی همکاری می‌کنند.

به گزارش ایانا از سایت University of Minnesota ، همکاری Labex-Flex-UMN ، باعث همکاری برزیل و مینه‌سوتا برای رسیدگی به مشکلات کشاورزی مشترک بین آنها، مانند آفات، بیماری، مدیریت خاک، آب و هوا و دیگر چالش‌های آب و هوایی می‌شود.

Labex-Flex-UMN ، در کالج ( St. Paul campus ) غذا. کشاورزی دانشگاه مینه‌سوتا قرار دارد و نخستین شکل آزمایشگاه‌های مجازی امبراپا Embrapa (1) است که امبراپا را به یک دانشگاه تحقیقاتی پیوند می‌دهد.

در این همکاری انستیتو Supercomputing Institute (2) و کالج غذا، کشاورزی و علوم منابع طبیعی ( CFANS ) با استفاده از داده‌های بزرگ و کوچک، مشکلات کشاورزی را شناسایی کرده و بر روی توسعه راه حل های عملی کار می‌کنند.

Phil Pardey ، استاد اقتصاد کاربردی و مدیر مرکز بین الملی سیاست علم و صنعت ( InSTePP ) (مکمل طرح‌های سیاست علمی دانشگاه مینه‌سوتا) گفت: "همکاری تحقیقاتی بین امبراپا و CFANS ، به رشد بهره‌وری پایدار و مبتنی بر علم در بخش کشاورزی محلی و جهانی شتاب می‌دهد."

وی افزود: "این درحالی است که برزیل و مینه‌سوتا از مناطق کشاورزی مهم در جهان هستند، به طوری که هر دوطرف می توانند از همکاری استراتژیک در زمینه تحقیق و توسعه بهره مند شوند."

علاوه بر این، ارتباط میان دانشگاه مینه‌سوتا وامبراپا، می تواند به گسترش و سرعت بخشیدن مشارکت‌های تحقیقاتی وزارت بکشاورزی برزیل و وزارت کشاورزی ایالات متحده، در حوزه محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، دولتی و خصوصی - دولتی کمک کند. برنامه Labex Program امبراپا، متشکل از یک سری از آزمایشگاه های مجازی است که از سوی دانشمندان امبراپا در سایت های مشخص شده در سراسر جهان، راهبری می‌شود.

گفتنی است، این همکاری به طور رسمی در کنفرانسی که 30 می برگزار می شود، راه اندازی می شود. رئیس امبراپا، Mauricio Lopes ، مقامات برزیل، مدیران در زمینه مواد غذایی و کشاورزی، شرکای پژوهشی صنعت از بخش خصوصی CFANS ، به توضیح جزئیات می پردازند که چگونه می تواند این تلاش ها به کشاورزان و صنایع غذایی -سیستم تولید مواد غذایی برای تولید بیشتر با نهاده های کمتر کمک کند./


ترجمه: فرحناز سپهری


پی‌نوشت:

1- شرکت نوآوری که روی تولید دانش و فن آوری برای کشاورزی برزیل تمرکز دارد، شرکت تحقیقات کشاورزی برزیل (امبراپا) در تاریخ 26 آوریل سال 1973 تاسیس شد، و تحت نظارت وزارت کشاورزی، دام و مواد غذایی برزیل فعالیت می کند.

2- برنامه تحقیقاتی میان رشته ای فراهم می کند که منابع سخت افزار و نرم افزار، را برای پشتیبانی کاربران فنی، اعضای هیأت علمی و محققان در دانشگاه مینه‌سوتا ارایه می‌دهد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید