Iranian Agriculture News Agency

با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی، آب و ایجاد اشتغال پایدار صورت گرفت:

امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی مؤسسه تحقیقات فنی مهندسی کشاورزی با دانشگاه صنعتی شریف

در این تفاهم‌نامه علاوه بر توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، به همکاری‌های فناورانه و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در صنعت گلخانه نیز تأکید شده است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی مؤسسه تحقیقات فنی مهندسی کشاورزی با دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش ایانا از مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، به منظور بهره‌گیری از ظرفیت های مختلف علمی، فنی، اجرایی و تحقیقاتی، آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای، تفاهم نامه‌ای سه جانبه میان مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف به امضاء رسید.

براساس این گزارش، در این تفاهم نامه که به امضاء دکتر فریبرز عباسی رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، دکتر سبوحی رئیس پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف و دکتر تجریشی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف رسیده است، طرفین متعهد شدند که با هدف افزایش بهره وری و کاهش مصرف انرژی، آب و ایجاد اشتغال پایدار از طریق به کارگیری ابزارها و ظرفیت‌های این سه مجموعه در کنار سایر امکانات ملی و بین المللی، بهره گیری نمایند.

در این تفاهم‌نامه علاوه بر توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، به همکاری های فناورانه و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در صنعت گلخانه نیز تأکید شده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید