Iranian Agriculture News Agency

برپایی نمایشگاه سوفولک 2017 در انگلستان

فعالیت‌های کشاورزی دانش‌آموزان دبستانی به رقابت گذاشته شد/ دانش‌آموزان در نمایشگاه سوفولک به‌صورت تیمی به رقابت پرداختند

همزمان با برپایی نمایشگاه سوفولک (Suffolk :شهرستانی در انگلستان)، 31 می و یکم ژوئن 2017، دانش آموزان دبستانی در رقابت های جایزه سال کشاورزی به نام Farming School of the Year award، شرکت کردند.

فعالیت‌های کشاورزی دانش‌آموزان دبستانی به رقابت گذاشته شد/ دانش‌آموزان در نمایشگاه سوفولک به‌صورت تیمی به رقابت پرداختند

همزمان با برپایی نمایشگاه سوفولک ( Suffolk :شهرستانی در انگلستان)، 31 می و یکم ژوئن 2017، د انش آموزان دبستانی ، در رقابت های جایزه سال کشاورزی به نام Farming School of the Year award ، شرکت کردند.

دانش آموزان مدرسه ابتدایی اکتون ( Acton ) در رقابت سالانه کشاورزی

به گزارش ایانا از وب سایت East Anglian Daily Times ، مدارس ابتدایی اکتون ( Acton )،باودسی ( Bawdsey ) و ساکسماندهام( Saxmundham ) دراین رقابت ها شرکت کردند، هر مدرسه ای ، فعالیتی از کشاورزی که در طول چند هفته گذشته آموخته بود، به نمایش گذاشت.

دانش آموزان مدرسه ابتدایی ساکسماندهام ( ( Saxmundham در رقابت های کشاورزی در Suffolk شرکت می کنند

مدرسه ابتدایی ساکسماندهام در زمینه خواندن شعر در مورد تراکتور ، روند تولید روغن کلزا و تاریخ توسعه تراکتور ، مدرسه باودسی در باره آینده کشاورزی با به تصویر کشیدن یک کشاورز در حال کنترل ماشین آلات خود با یک آی پد ، در این رقابت ها شرکت کردند.

این درحالی بود که مضمون سرود تراکتور دانش آموزان نظر هیأت داوران را به خود جلب کرد و به عنوان برنده انتخاب شد.

Robert Rous ، رئیس انجمن کشاورزی سوفولک در ( Suffolk Agricultural Association : (SAA ، گفت: "این دانش آموزان در این رقابت ها درخشیدند. و انتخاب برای ما بسیار دشوار بود. چرا که رقابت ها بسیار به هم نزدیک بود، این شور و شوق و این که آن ها از این رقابت ها توانستند تجربه ای به دست آورند، بسیار ارزشمند بود."

موضوع امسال ماشین آلات و رقابت شامل سه مرحله بود و کودکان برای نخستین بار مدل تراکتور با استفاده از مواد قابل بازیافت ساختند که از بین آن ها 5 مدرسه که بالاتربن امتیاز را به دست آوردند، برای حضور در ترینیتی پار ک ( Trinity Park ) برای آموزش مطالب بیشتر در مورد مواد غذایی و کشاورزی انتخاب شدند .

Bruce Kerr ، مباشر ارشد منطقه کشاورزی در نمایشگاه سوفولک، گفت: "این جایزه به ارتباط بهتر بین مدارس محلی و صنعت کشاورزی کمک می کند."

دانش آموزان مدرسه ابتدایی باودسی Bawdsey) ) در رقابت کشاورزی شرکت کردند

وی افزود: "ما به بچه ها نه فقط در سوفولک، بلکه می خواهیم در همه جا، درباره اینکه چگونه مواد غذایی تولید می شود مطالبی آموزش دهیم، تا بدانند که مراحل تولید مواد غذایی چیزی بیشتر از آنچه است که در سوپر مارکت ها مشاهده می کنند."

بروس کر گفت: "یکی از اهداف اصلی [SAA] فعالیت کودکان در مزارع و آوردن کشاورزی به مدارس است."

وی یادآور شد: "ما در فوریه هر سال تعدادی تراکتور به مدارس می آوریم که در این کار مدارس و کشاورزان درگیر می شوند. این درحالی است که همه پسران عاشق تراکتور هستد و بازی با تراکتور را دوست دارند. اما دختران (...) و هر کسی دیگر هم مایلند از چگونگی کار آن مطلبی بداند."

تیم مدرسه اکتون ازدانش آموز کلاس سوم به نام های جمی رز، ویولت پدل ،بتسی منگیون، سوفی دایکز و بل بوش تشکیل شده بود . ویولت گفت: "وقتی به ما گفته شد که برنده شدیم، واقعا هیجان زده شدم."

دانش آموزان اکتون در بخش سرود با مضمونی درباره تراکتور برنده شدند

بتسی افزود: "به نظر من کار ما واقعا خوب بود. "گفتنی است، دانش آموزان سال سوم تا ششم مدرسه می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.

معلم سال سوم مدرسه ابتدایی اکتون دیزی آندروود، گفت: "ما واقعا از کل این برنامه لذت بردیم. همچنین این برنامه به ما در مورد کشاورزی و بسیاری از مطالب جدید که پبشتر نمی دانستیم، یاد داد."

وی افزود:"ما در مدرسه اکتون از یک محیط کشاورزی استفاده کرده ایم و من واقعا افتخار می کنم، چراکه آن ها واقعا سخت کار کرده اند. "

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید