Iranian Agriculture News Agency

پیک آنلاین هم رسید/ 50 درصد زیر قیمت

در سایت استارت آپ " الوپیک"، شعار اصلی آن « 50 درصد زیر قیمت، هزینه کمتر، اطمینان بیشتر» انتخاب شده است؛ شعاری که به خودی خود می تواند مشتری جذب کن باشد.

پیک آنلاین هم رسید/ 50 درصد زیر قیمت


در سایت این استارت آپ شعار اصلی آن « 50 درصد زیر قیمت، هزینه کمتر، اطمینان بیشتر» انتخاب شده است؛ شعاری که به خودی خود می تواند مشتری جذب کن باشد.

هنوز مشکل استارت آپ ها و اپلیکیشن های کرایه خودرو یعنی اسنپ و تپ سی به صورت کامل حل نشده است که شاهد راه اندازی استارت آپ جدید و اپلیکیشنی برای جا به جایی بسته ها هستیم؛ اپی که خیلی زود می تواند جای همه شرکت های پیک موتوری را بگیرد و کار و کاسبی آن ها را به خطر بیندازد مانند اتفاقی که حالا شاهدیم برای آژانس ها و تاکسی ها افتاده است. « الو پیک» که چند ماه است راه اندازی شده در واقع پیک موتوری اینترنتی است؛ شما خیلی راحت با نصب کردن اپ آن روی موبایل و گوشی هوشمند خود می توانید با خیال راحت بسته خود را به هر نقطه از پایتخت که دوست دارید ارسال کنید و نکته جالب این است که در مسیر هم از وضعیت آن باخبر باشید و کاملا وضعیت آن را روی نقشه رصد کنید تا اینکه در نهایت بسته شما تحویل شود.

صفر تا 100 پیک آنلاین

برای اینکه از خدمات پیک آنلاین استفاده کنید باید ابتدا از محیط هایی مانند بازار این آپ را روی سیستم های تلفن هوشمندتان نصب کنید در مرحله بعد فقط کافی است تا وارد اپلیکیشن الو پیک شوید و درخواست خود را روی نقشه ثبت کنید و مبدا و مقصد را مشخص کند تا قیمت پیک موتوری نسبت به کیلومتر مسافت مشخص شود، همزمان با این کار روی نقشه به شما تعداد پیک های موتوری منتظر در منطقه هم نشان داده می شود؛ اگر با قیمت موافق هستید ( امکان پرداخت از سوی شما و گیرنده وجود دارد) تنها کافی است دکمه ثبت را فشار دهید تا همه چیز نهایی شود؛ پس از ثبت نهایی شما روی اپ خود می توانید نام و نام خانوادگی راننده، پلاک موتور و شماره موبایل او را داشته باشید تا خیالتان نسبت به حمل بسته یتان و زمانی که او به شما می رسد راحت باشد. یکی از ویژگی های اپلیکیشن الو پیک نسبت به پیک های موتوری قدیمی حتما در امکان رصد مسیر حرکت پیک تا رسیدن بسته به مقصد است؛ دیگه شما لازم نیست مثل گذشته دائم با راننده پیک یا طرفی که بسته را برای او ارسال می کردید تماس بگیرید و مطمئن شوید که بسته رسیده، بلکه روی نقشه هر لحظه می توانید حرکت بسته خود را چک کنید؛ امکانی که پیش از این سایت های پست مشهوری همچون دی اچ ال به مشتریان خود در سطح جهان می دادند و حالا این شرکت الو پیک آن را در سطح پایتخت به مشتریانش ارائه می دهد؛ اتفاقی که حتما کیفیت خدمات دهی را چندین و چند برابر می کند و باعث اعتماد بیشتر مشتریان این اپ جدید نسبت به خدماتش می شود. در کنار این خدمات 24 ساعته بودن خدمات این اپلیکیشن و امکان بیمه کردن بسته، از دیگر خدمات ویژه الو پیک محسوب می شود، امکاناتی که در هیچ پیک موتوری دیگری پیدا نمی شود. علاوه بر این ها قیمت ارزان تر ویژگی بارز دیگری است که خیلی زود می تواند الوپیک را در سطح تهران به خصوص برای شرکت ها و موسساتی که به تعداد زیاد از خدمات پیک استفاده می کنند، به گزینه ای مناسب تبدیل کند.

در سایت این استارت آپ شعار اصلی آن « 50 درصد زیر قیمت، هزینه کمتر، اطمینان بیشتر» انتخاب شده است؛ شعاری که به خودی خود می تواند مشتری جذب کن باشد. مسئولان این اپلیکیشن برای اینکه با مشکلاتی مشابه اسنپ و تپسی رو به رو نشوند از همین ابتدای کار البته مجوزهای لازم برای شروع کار خود را نیز از « اتحادیه صنف وانت بار و پیک موتوری» دریافت کرده اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید