Iranian Agriculture News Agency

در راستای کاهش حوادث کشاورزی در ایرلند

حمایت از کشاورزان در برابر حوادث کشاورزی و مزرعه/ بر اساس آمار، مرگ و میر در کشاورزی 10 برابر مشاغل دیگر است

کارشناسان معتقدند که حمایت بیشتر از کشاورزان در برابر حوادث کشاورزی می تواند تعداد تصادفات و مرگ و میر در مزرعه را کاهش داد.

حمایت از کشاورزان در برابر حوادث کشاورزی و مزرعه/ بر اساس آمار، مرگ و میر در کشاورزی 10 برابر مشاغل دیگر است

کارشناسان معتقدند که حمایت بیشتر از کشاورزان در برابر حوادث کشاورزی می تواند تعداد تصادفات و مرگ و میر در مزرعه را کاهش داد.

به گزارش ایانا از وبسایت ایندیپندنت "ایمنی مزرعه یک مسئله حیاتی است، سیاست های آینده باید به اهمیت دادن به وظایف دشوار در مزرعه توجه بیشتری کند، پژوهش ها نشان داده که عدم انجام این کار می تواند با میزان تعداد حوادث بیشتر همراه باشد." این مطالب را Dorothy Watson ، یکی از نویسندگان تحقیق موسسه تحقیقات اقتصادی و اجتماعی و مرکز بهداشت و ایمنی گفت.

مورا کنینگ از انجمن کشاورزان ایرلند ( Irish Farmers' Association's (IFA گفت: "پرداختن و رسیدگی به مسئله کمبود نیروی کار در مزارع کلید اصلی بهبود ایمنی مزرعه است. باید به کشاورزان در برابر حجم بالای کار کمک شود و همچنین از کارگران ماهر کسانی که به عنوان یک متخصص بتوانند در مرزعه به خصوص با ماشین آلات کار کنند، استفاده شود."

همچنین ، براساس گزارش جدید، در پی افزایش گله گاوهای شیری کشور ، فرسودگی شغلی محل کار در حال افزایش است.

این درحالی است که ، رئیس بخش مزرعه خانوادگی در IFA ، گفت: "برای کمبود کارگر در بخش لبنی ، IFA به دولت پیشنهاد کرده است تا مجوز اشتغال را برای کارگران ماهر از کشورهای غیراز منطقه اقتصادی اروپا صادر کند."

آمار نشان می دهد میزان مرگ و میر در کشاورزی به طور متوسط 10 برابر بیشتر از مشاغل دیگر (محل کارهای دیگر) است.

تحقیقات جدید نشان داد که 27درصد از کشاورزان در معرض خطر هستند، همچنین 26درصد از موارد ایمنی و اقدامات احتیاطی مانند استفاده از عینک و یا ابزاری برای حفاظت از گوش استفاده نمی کنند.

این درحالی است که ، کشاورزان با مزارع بزرگ، بیش از 100 هکتار، به دلیل رعایت نکردن موارد ایمنی با خطر بیشتری رو به رو هستند .

به طور کلی ، طی 10 سال گذشته ، 12 درصد از کشاورزان در تصادف جان خود را از دست داده اند و 27 درصد هم نزدیک بوده که فوت کنند. با این حال محققان اشاره می کنند که نرخ تصادفات کشاورزان در شهرستان بالا است.

مارتین اوهالورن ، مدیر اجرایی HSA ، گفت: "تحقیقات کمک می کند ، درک درستی از شیوه های نا امن در مزارع پیدا کنیم تا بتوانیم به طور موثرتری برای کاهش آن اقدام کنیم."

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید