Iranian Agriculture News Agency

تولید ۱۶ میلیون قطعه گل شاخه بریده در گلخانه‌‌های خراسان رضوی

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: سطح کل گلخانه های تولید گل و گیاهان زینتی در خراسان رضوی ۴۲۷ هزار متر مربع است. 171 هزار متر مربع از سطح یاد شده به تولید گل شاخه بریده اختصاص دارد که میزان تولید آن بیش از 16 میلیون شاخه گل است و توسط 96 بهره بردار در استان تولید می شود.

تولید ۱۶ میلیون قطعه گل شاخه بریده در گلخانه‌‌های خراسان رضوی

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: سطح کل گلخانه های تولید گل و گیاهان زینتی در خراسان رضوی۴۲۷هزار متر مربع است . 171 هزار متر مربع از سطح یاد شده به تولید گل شاخه بریده اختصاص دارد که میزان تولید آن بیش از 16 میلیون شاخه گل است و توسط 96 بهره بردار در استان تولید می شود .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، سید هاشم نقیبی افزود: سطح زیر کشت گلخانه ای گیاهان آپارتمانی در خراسان رضوی 57 هزارو 230 متر مربع با میزان تولید 2 میلیون و298 هزار گلدان است که توسط تعداد 45 بهره بردار در این استان تولید می شود .

وی همچنین سطح زیر کشت گلخانه ای گیاهان زینتی( فصلی و نشایی ) در خراسان رضوی را 197 هزارو 880 متر مربع با میزان تولید بیش از 31 میلیون بوته بیان کرد که توسط 187 بهره بردار تولید می شود .

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: گل وگیاهان زینتی گلخانه ای عمدتاً در شهرستانهای مشهد، طرقبه شاندیز، فریمان، نیشابور و قوچان تولید می شود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید