Iranian Agriculture News Agency

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت 21 خرداد، هشتاد و چهارمین سالروز تاسیس بانک

بانک کشاورزی 84 ساله شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی، هشتاد و چهارمین سالروز تاسیس این بانک را به خانواده بزرگ بانک کشاورزی، اعم از کارکنان تلاشگر، مشتریان ارجمند و تلاشگران عرصه ی تولید تبریک گفت.

بانک کشاورزی 84 ساله شد

مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی، هشتاد و چهارمین سالروز تاسیس این بانک را به خانواده بزرگ بانک کشاورزی، اعم از کارکنان تلاشگر، مشتریان ارجمند و تلاشگران عرصه ی تولید تبریک گف ت.

به گزارش ایانا از روابط عمومی بانک کشاورزی، وی در این پیام برای 84 سال همراهی صمیمانه از مردم ایران قدردانی کرد.

متن پیام رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به شرح زیر است:

"دوستان و همراهان گرانقدر

سلام علیکم

بیست و یکم خرداد ماه، سالروز تاسیس بانک کشاورزی و بزرگداشت همت، ایمان و اعتقادی است که در هویت این بانک ریشه دوانده تا تداوم بالندگی ایران عزیز را طی 84 سال قدمت خود رقم زند.

این روز، یادمان همت والا، تلاش دلسوزانه و اعتماد وفادارانه خانواده بزرگ بانک کشاورزی، اعم از کارکنان تلاشگر، مشتریان ارجمند و تلاشگران عرصه ی تولید است که بنایی رفیع، اعتباری درخشان و سازمانی دیرپا و پوینده را برای خدمت رسانی به کشور و توسعه بخش کشاورزی بنا نهاده اند.

مایه مباهات است که این روز پر افتخار- که برخاسته از 84 سال خدمت صادقانه، تلاش بی وقفه و پویایی دانش بنیان در ساختاری حرفه ای و اثرگذار است - امسال با ایام پربرکت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مقارن شده است.

ان شاءالله در سایه الطاف پروردگار، مهر و همراهی شما یاوران فهیم و تکیه بر 84 سال تجربه و تخصص، بتوانیم اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید را بیش از پیش تحقق بخشیم و در راه تولید و اشتغال و تداوم شکوفایی اقتصادی و امنیت غذایی در کشور با قدرت و صلابت گام برداریم .

خداوند منان را شاکرم و از شما مردم شریف، به ویژه تولیدکنندگان زحمتکش بخش کشاورزی، برای 84 سال همراهی صمیمانه، سپاسگزارم و امیدوارم همچون گذشته باهم و درکنار هم سرافرازی و شکوه ایران عزیز را تداوم بخشیم."/


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید