Iranian Agriculture News Agency

همراه با برگزاری نمایشگاه کشاورزی هند از 7 تا 9 دسامبر 2017

شرکت‌های ویتنامی از نمایشگاه فناوری کشاورزی هند تکنولوژی بومی می‌خواهند/ نمایشگاه بین‌المللی هند تکنولوژی خرد برای زمین‌های کوچک ارائه می‌دهد

شرکت‌های ویتنامی در نمایشگاه کشاورزی هند EIMA Agrimach به فناوری‌های جدید جهانی کشاورزی و تجهیزات چشم می‌دوزند. قرار است این نمایشگاه دسامبر 2017، در مؤسسه تحقیقات کشاورزی هند در دهلی نو برگزار شود.

شرکت‌های ویتنامی از نمایشگاه فناوری کشاورزی هند تکنولوژی بومی می‌خواهند/ نمایشگاه بین‌المللی هند تکنولوژی خرد برای زمین‌های کوچک ارائه می‌دهد

شرکت های ویتنامی در نمایشگاه کشاورزی هند EIMA Agrimach به فن آوری های جدید جهانی کشاورزی و تجهیزات چشم می دوزند. قرار است این نمایشگاه دسامبر 2017، در موسسه تحقیقات کشاورزی هند در دهلی نو برگزار شود.

به گزارش ایانا از سایت ویتنام نیوز، به گفته برگزار کنندگان نمایشگاه 2017 ، EIMA Agrimach پنجمین کنفرانس ونمایشگاه بین المللی ماشین آلات، تجهیزات و فن آوری کشاورزی است که آخرین دستاوردها را در بخش ماشین آلات کشاورزی به نمایش می گذارد. این نمایشگاه علاوه بر این که یک فرصت بسیار عالی برای شرکت ها و کسب وکارهای هندی و خارج از کشور فراهم می کند همچنین با وجود غرفه های منطقه ای و بین المللی،در کل زنجیره ارزش می تواند فرصت هایی را برای افراد ایجاد کند.

مارکو آچربی، مدیر نمایشگاه بخش فدراسیون تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی ( FEDERUNACOMA ) یکی از برگزار کنندگان گفت: "ماشین آلات نمایش داده شده می تواند برای بازار هند و ویتنام مناسب باشد."

جاسمیت سینگ، رییس بخش کشاورزی در فدراسیون اتاق بازرگانی و صنعت هند ( FICCI )، گفت: "هند نیز مانند ویتنام، با چالش زمین های کوچک مواجه است. ما زمین بزرگ داریم اما زمین های کشاورزی برای کشاورزی تکه تکه شده اند."

وی افزود: " FICCI درحال همکاری با FEDERUNACOMA برای راه اندازی انواع ماشین آلات کشاورزی در هند است ، البته مایل هستیم تا این اقدام در ویتنام هم انجام شود."

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید