Iranian Agriculture News Agency

مؤسسه رتبه‌بندی فیچ اعلام کرد:

ورشکستگی بیشتر در انتظار صنایع شکر برزیل

مؤسسه رتبه‌بندی "فیچ" اعلام کرد: صنایع شکر و اتانول برزیل احتمالاً با ورشکستگی و بدهی‌های بیشتری روبه‌رو می‌شوند. به گفته این مؤسسه، تضعیف قیمت شکر نیز فشار بیشتری را روی این بخش وارد کرده است.

ورشکستگی بیشتر در انتظار صنایع شکر برزیل

موسسه رتبه بندی «فیچ» اعلام کرد: صنایع شکر و اتانول برزیل احتمالا با ورشکستگی و بدهی های بیشتری مواجه می شوند. به گفته این موسسه، تضعیف قیمت شکر نیز فشار بیشتری را روی این بخش وارد کرده است .

به گزارش Agrimoney ایانا از ، صنایع نیشکر در برزیل - تولیدکننده برتر شکر در جهان- به واسطه بدهی های ناشی از کمپین توسعه ظرفیت در امتداد بحران مالی جهان و کاهش قیمت شکر از سال 2011 همواره سرشار از مشکلات اعتباری بوده است .

در حالی که میزان ورشکستگی در سال 2009 با 18 مورد به اوج خود رسیده بود، اما این روند به طور میانگین با هشت مورد در سال ادامه یافت و بر اساس داده های موسسه Agribusiness MBF تا ژانویه به رقم کلی 87 مورد رسید. فقط تعداد انگشت شماری از ورشکستگی بیرون آمدند .

فیچ خاطر نشان کرد: اختلاف و نبود توافق بین بدهکاران و طلبکاران سبب شده تا بهبودی در این زمینه حاصل نشود .

شرکت هایی که موقعیت ضعیف تری دارند در تلاش برای حفظ نقدینگی و کاهش بدهی هستند .

به نظر می رسد شمار کارخانه های نیشکر که ورشکست می شوند، رو به افزایش است.

«کلودیو میوری» از مدیران فیچ در برزیل اظهار کرد: حتی بهبود قیمت شکر نسبت به قیمت پایین در آگوست 2015 نیز نتوانسته مشکلات مالی این بخش را برطرف کند.


ترجمه: پرویز امانیان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید