Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز کارآفرینی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی خبر داد:

تدوین سند راهبردی شرکت‌های تعاونی پیشرفته دانشجویان و دانش‌آموختگان بخش کشاورزی و صنایع وابسته

رئیس مرکز کارآفرینی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی گفت: ساختار و چگونگی فعالیت این تعاونی‌ها با تعاونی‌های موجود تفاوتی بنیادین خواهند داشت و نگاه ما به آن تشکیل و راه‌اندازی تعاونی‌های زنجیره‌ای تخصصی است که مشابه آن تاکنون در کشور وجود نداشته است.

تدوین سند راهبردی شرکت‌های تعاونی پیشرفته دانشجویان و دانش‌آموختگان بخش کشاورزی و صنایع وابسته

مرکز کارآفرینی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی سند راهبردی شرکت‌های تعاونی پیشرفته دانشجویان و دانش آموختگان بخش کشاورزی و صنایع وابسته را تدوین می‌کند .

به گزارش ایانا از مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، رئیس مرکز کارآفرینی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ کارگروهی و تقویت کارهای مشارکتی در بخش کشاورزی و صنایع وابسته بر آن شدیم تا نسبت به راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی دانشجویان و دانش‌آموختگان این بخش تمهید لازم را اتخاذ کنیم.

محمداسماعیل صالحی مقدم افزود: در این راستا کارگروهی متشکل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و این مرکز عهده‌دار تدوین سند راهبردی راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی پیشرفته دانشجویان و دانش‌آموختگان بخش کشاورزی و صنایع وابسته است .

وی تصریح کرد: این سند به گونه‌ای تدوین می‌شود که علاوه بر به روز بودن، انعطاف لازم برای هرگونه تغییر در روند فعالیت‌های شرکت‌های مورد بحث را در آینده با توجه به اقتضای زمان خود خواهد داشت .

صالحی مقدم یادآور شد: ساختار و چگونگی فعالیت این تعاونی‌ها با تعاونی‌های موجود تفاوتی بنیادین خواهند داشت و نگاه ما به آن تشکیل و راه‌اندازی تعاونی‌های زنجیره‌ای تخصصی است که مشابه آن تاکنون در کشور وجود نداشته است .

گفتنی است این کارگروه از اواخر سال گذشته تاکنون چهار نشست برگزار کرده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید