Iranian Agriculture News Agency

دولت کانادا به آموزش کشاورزی می‌اندیشد

اختصاص بودجه در زمینه آموزش کشاورزی به دانش‌آموزان کانادایی

دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه جزیره پرنس ادوارد، با اختصاص بودجه از سوی دولت کانادا، فرصت بیشتری برای یادگیری درباره فرصت‌های شغلی و اهمیت بخش کشاورزی، مواد غذایی خواهند داشت.

اختصاص بودجه در زمینه آموزش کشاورزی به دانش‌آموزان کانادایی

لورنس مکاولی وزیر کشاورزی فدرال کانادا به همراه کریستا رایت، مسول Agriculture in the Classroom Canada و دانش‌آموران مدرسه Montague Consolidated در عکس دیده می‌شوند


دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه جزیره پرنس ادوارد(1)، با اختصاص بودجه از سوی دولت کانادا، فرصت بیشتری برای یادگیری در مورد فرصت های شغلی و اهمیت بخش کشاورزی، مواد غذایی خواهند داشت.

به گزارش ایانا از وبسایت گاردین، به تازگی نماینده بخش جزیره پرنس ادوارد و وزیر کشاورزی و مواد غذایی ، لورنس مکاولی ، اعلام کرد ، بودجه ای بالغ بر 567 هزار و 786دلار به Agriculture in the Classroom Canada ، برای آموزش کشاورزی در زمینه توسعه و ارائه منابع آموزشی به مدارس سراسر کشور اختصاص داده شده است.

به گفته مکالی ، بخش کشاورزی و مواد غذایی یکی از صنایع کلیدی کانادا به شمار می رود و دارای فرصت ها ی بیشماری برای جوانان است.

وی گفت: " آموزش در مورد اهمیت کشاورزی به دانش آموزان می تواند به رشد و پایداری صنعت کشاورزی کانادا کمک کند. این طرح می تواند اطلاعاتی در مورد نقش مهم کشاورزی به دانش آموران ارائه و به ایجاد فرصت برای توانمند سازی رهبران آینده جوان در این بخش کمک کند."

Agriculture in the Classroom Canada ، سازمان غیر انتفاعی است که از فوریه 2015 در سراسر کشور تشکیل شد. این سازمان منابع برنامه درسی را مرتبط با کشاورزی و مواد غذایی فراهم می کند.

کریستا رایت، هماهنگ کننده سازمان Agriculture in the Classroom Canada گفت: "ما از این همکاری خشنود هستیم چراکه به ما در پیشبرد اهدافمان در زمینه ارائه آموزش کشاورزی در سراسر کمک خواهد کرد."

وی افزود:"این بودجه می تواند ما را در سرمایه گذاری و تامین ابزار دقیق، مناسب برای آموزش کشاورزی، مواد غذایی کمک کند."

گفتنی است، کشاورزی و صنایع غذایی بیش از 100 میلیارد دلار سالانه به تولید ناخالص داخلی کانادا کمک می کند و این درحالی است که از هر هشت کانادایی ، یک نفر در این بخش مشغول به کار است.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- یکی ازاستان‌های کانادا، که متشکل از جزیره‌ای به همین نام و چند جزیره ‌ی دیگر است، در نزدیکی نیوبرانزویک و نواسکوشیا و کبک قرار دارد و اقتصاد آن برپایه مزرعه‌داری استوار است. صنایع عمده در استان کشاورزی، گردشگری، ماهیگیری، و تولیدات صنعتی هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید