Iranian Agriculture News Agency

مادرانی که فرزندان خود را بدون تکنولوژی مدرن بزرگ می کنند

نقش والدین در بالا بردن مهارت های زیست محیطی فرزندان

نویسنده این گزارش، Rosalie Trump، به تازگی به مقاله ای با عنوان “childhood in the raw” ، برخورد کرده که در آن توضیح داده شده چگونه مادری که دارای چهار فرزند است، توانسته کودکان خود را بدون تکنولوژی مدرن بزرگ کند. به طوری که ، این مفهوم با استفاده از مهارت های عکاسی و با ثبت لحظات بازی فرزندان و صرف وقت در خارج خانه با یکدیگر به اشتراک گذاشته است.

نقش والدین در بالا بردن مهارت های زیست محیطی فرزندان

نویسنده این گزارش، Rosalie Trump ، به تازگی به مقاله ای با عنوان "childhood in the raw" ، برخورد کرده که در آن توضیح داده شده چگونه مادری که دارای چهار فرزند است، توانسته کودکان خود را بدون تکنولوژی مدرن بزرگ کند. به طوری که ، این مفهوم با استفاده از مهارت های عکاسی و با ثبت لحظات بازی فرزندان و صرف وقت در خارج خانه با یکدیگر به اشتراک گذاشته است. (این عکس ها مانند عکس های سیاه و سفیدی هستند که از پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ زمانی که بچه هایی در مزرعه بودند، به یاد داریم)

به گزارش ایانا از وبسایت اگریکالچر، وی می گوید: "من این مفهوم برایم به این دلیل جذاب است که دقیقا همان رفتاری است که من در دوران کودکی تجربه کرده ام . اما، گمان می کنم، این موضوع در جهان امروز غیر معمول به نظر برسد."

وی به این نکته اشاره می کند، اما اشتباه نکنید، من مخالف تکنولوژِی و یادگیری آن توسط کودکان نیستم؛ چراکه برخی از ایده ها در کودکان ما در عصر تکنولوژی رشد خواهد کرد و باعث درک آن ها از تکنولوژی در مدرسه و حرفه آینده خود می شود.

اما وظیفه پدرو مادر این است که به آن ها این فرصت را بدهند که چگونه از آن استفاده کنند. چراکه اگر آن ها روزی در مزرعه ای مشغول به کار شوند، فن آوری بخش عظیمی از کارشان خواهد بود! اما به باور نویسنده یک توازن باید در سال های شکل گیری رشد کودکان و یادگیری وجود داشته باشد.

وی می گوید: "من مایل هستم تا بچه های من ، درباره تعامل و ارتباط با طبیعت مطالبی یاد بگیرند. همانطوری که با دوستان و افراد خانواده خود ارتباط دارند. من می خواهم آن ها بتوانند از تخیل خود استفاده کنند. همچنین مهارت های شان تقویت شود. من می خواهم در طبیعت و با حیوانات بازی کنند و حتی خود را کثیف کنند."

تبلت ها، اپلیکشین ها و فضای مجازی ابزاری بی روح هستند ، حتی با آخرین تکنولوژی ها هم نمی توان به این تجربه دست یافت. مهارت ها و درس های زندگی که کودکان می توانند یاد بگیرند هزینه اش تنها وقت گذاشتن زمانی برای بیرون بردن آن ها است تا بتوانند درک بهتری از تعامل و ارتباط پیدا کنند. و حتی ارزش این را دارد که لباس هایشان گِلی شود چراکه می تواند به تجربه ای ارزشمند برای شان تبدیل شود.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید