Iranian Agriculture News Agency

اساسنامه بنیاد خیرین طبیعت ایران تدوین شد

با حضور اعضای هیات مؤسس "بنیاد خیریه طبیعت ایران" اساسنامه تشکیل آن مورد بحث و بررسی و اصلاح قرار گرفت و جهت پیگیری روند ثبت قانونی به تصویب رسید.

اساسنامه بنیاد خیرین طبیعت ایران تدوین شد

با حضور اعضای هیات مؤسس "بنیاد خیریه طبیعت ایران" اساسنامه تشکیل آن مورد بحث و بررسی و اصلاح قرار گرفت و جهت پیگیری روند ثبت قانونی به تصویب رسید .

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی پیام طبیعت، جلسه تصویب اساسنامه "بنیاد خیریه طبیعت در دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تشکیل شد. اعضای هیات مؤسس بنیاد خیریه طبیعت ایران ضمن تبادل نظر و اصلاح مواد، اساسنامه تشکیل سمن (سازمان مردم نهاد) خیریه مذکور را در 27 ماده به تصویب رساندند تا جهت پیگیری روند ثبت قانونی بنیاد مذکور، به مراجع ذیصلاح ارائه گردد .

همچنین در ادامه این جلسه، اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرس بنیاد خیریه طبیعت ایران تعیین شدند و یکی از اعضای هیات مدیره جهت انجام امورات ثبت اساسنامه در اداره ثبت شرکت ها یا سایر مراجع ذیصلاح معرفی شد .

بنیاد خیریه طبیعت ایران با هدف بهره‌گیری از توان نیکوکاران و ترغیب توانگران و علاقمندان طبیعت و در چارچوب اصول توسعه پایدار به انجام امور عام‌المنفعه در عرصه‌های منابع‌طبیعی در سطح کشور در قالب یک سمن خیریه تشکیل می‌شود .

فعالیت در زمینه حفظ، توسعه و حمایت از منابع طبیعی از طریق اعمال مدیریت جامع بر این عرصه‌ها، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت و مشارکت همگانی و بهبود آب و خاک و برنامه‌ریزی، آینده نگری و ساماندهی جلب کمک‌های مردمی، دولتی و بین‌المللی، ارتباط و تعامل سازنده با مؤسسات خیریه ذیربط داخلی و خارجی و استفاده از تجارب آنها، ارائه پیشنهاد و راهکار جهت تصویب قوانین و مقررات حفظ و توسعه پایدار منابع طبیعی کشور و حمایت از گردشگری و اقتصاد سبز از دیگر اهداف عمده تشکیل بنیاد خیریه طبیعت ایران است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید