Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران در واکنش به لایحه دولت برای تفکیک قانون تمرکز و احیای وزارت بازرگانی مطرح کرد:

لغو قانون اتنزاع به نفع واردکنندگان است/ کشاورزان را ناامید نکنید

با لغو قانون انتزاع سرنوشت کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی را به دست کسانی می دهیم که به دنبال واردات هستند.

لغو قانون اتنزاع به نفع واردکنندگان است/ کشاورزان را ناامید نکنید

با لغو قانون انتزاع سرنوشت کشاورزان وتولیدکنندگان بخش کشاورزی را به دست کسانی می دهیم که به دنبال واردات هستند .

به گزارش ایانا ، مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران امروز در نشست خبری که با حضور رؤسای اتحادیه‌های تعاونی های کشاورزی در واکنش به لایحه دولت برای تفکیک قانون تمرکز و احیای وزارت بازرگانی برگزار شده بود، گفت: تعاونی های روستای به عنوان نمایندگان کشاورزان و تولید کنندگان این بخش مشکلی با احیاء وزارت بازرگانی ندارند اما احیای این وزاتخانه ها نباید با لغو قانون انتزاع ( تمرکز وظایف بخش کشاورزی) همراه باشد.

محمدرضا رئیسی‌نژاد افزود: بعد از تصویب قانون انتزاع ، وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید داخلی به جز در موارد خاص اجازه واردات محصولات کشاورزی را نداد و تمام توان خود را برای جلوگیری از واردات بی رویه بکار بست.

وی ادامه داد: نباید نتایج مثبتی که این قانون برای کشاورزان و تولید کنندگان این حوزه داشته است را نادیده گرفت و منافع این قشر را زیر پا گذاشت.

رئیسی نژاد تصریح کرد: پس گرفتن قانون انتزاع نوعی عقب گرد برای بخش کشاورزی به حساب می آید و در نهایت این کار به زیان تولید ملی کشور تمام خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه اجرای قانون انتزاع کشاورزان را امیدوار کرده است، گفت: با لغو این قانون کشاوزران دوباره نسبت به شرایط ناامید می شوند و اوضاع به نفع کسانی بر می گردد که به دنبال واردات هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید