Iranian Agriculture News Agency

اعلام جزئیات مرگ «هیرکان» تا پایان هفته




مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست، ارائه اطلاعات دقیق درباره مرگ هیرکان (پلنگ ماده رهاسازی شده در پارک ملی گلستان) را به پایان هفته جاری موکول کرد.
چهارشنبه هفته گذشته در جریان نشست خبری معاونت محیط زیست طبیعی، علی تیموری، مدیرکل حفاظت و مدیریت صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست، از مشخص‌شدن جزئیات مرگ هیرکان تا ابتدای هفته آینده خبر داد. در شرایطی که سه روز از آغاز هفته موعود می‌گذرد، سازمان حفاظت محیط زیست هنوز نتایج بازرسی‌ها را اعلام نکرده است.
مرتضی فرید، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست، در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ هیرکان و نتیجه بازجویی‌های این دفتر می‌گوید: بازرسی‌ها انجام شده است و باید جمع‌بندی‌های لازم صورت گیرد. جمع‌بندی‌ها تا پایان هفته جاری انجام و نتیجه آن اطلاع‌رسانی می‌شود. وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اعلام معاونت محیط زیست طبیعی مبنی بر اعلام جزئیات مرگ هیرکان تا ابتدای هفته جاری، این وعده محقق نشد، اظهار می‌کند: ما باید بررسی‌های لازم را انجام دهیم و بعد نتیجه را اعلام کنیم. بخش‌هایی از ماجرای هیرکان مربوط به حوزه ما نیست و باید موضوع را پیگیری کنیم تا اطلاعات تکمیل شود و در وقت مقتضی نتیجه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید