Iranian Agriculture News Agency

معاون بازرگانی و صنایع وزیر جهاد کشاورزی به ایانا عنوان کرد:

برندسازی، مستلزم تکمیل زنجیره تولید تا مصرف/ تنظیم بازار محصولات کشاورزی با برندسازی اصولی در بخش کشاورزی

برندسازی تأثیرگذار در بخش کشاورزی، در گرو تکمیل بودن زنجیره طراحی تولید، فرآوری، بازاریابی، فروش و صادرات است.

برندسازی، مستلزم تکمیل زنجیره تولید تا مصرف/ تنظیم بازار محصولات کشاورزی با برندسازی اصولی در بخش کشاورزی

برندسازی تأثیرگذار در بخش کشاورزی، در گرو تکمیل بودن زنجیره طراحی تولید، فرآوری، بازاریابی، فروش و صادرات است.

معاون بازرگانی و صنایع وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا پیرامون نقش و تأثیر برندسازی در رونق بخش کشاورزی با اعلام این مطلب گفت: تولیدکننده‌های خرد، نه‌تنها توانایی کنترل کیفیت محصولات تولیدی و تولید به اندازه کافی را ندارند، بلکه سیستم مالی آنها قادر به ایجاد و ساخت برند شناخته شده و محبوب نیست.

علی‌اکبر مهرفرد افزود: برندسازی با بزرگ شدن شرکت‌های تولیدی - تجاری شکل می‌گیرد که این امر از برنامه‌های در اولویت وزارت جهاد کشاورزی است.

وی در اشاره به یکی از نمونه‌های موفق در امر برندسازی بخش کشاورزی که در رونق بخش کشاورزی تأثیرگذار بوده است، به شرکت کشت و صنعت "روژین‌تاک" اشاره کرد و ادامه داد: این برند یکی از برندسازهای موفق کشور است که در استان کرمانشاه فعالیت خوبی داشته و دارد و با سه‌هزار کشاورز قرارداد همکاری دارد. همکاری‌ای که باعث رونق کشت گوجه فرنگی در آن استان و تنظیم بازار این محصول در منطقه نیز شده است.

معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: همزمان با تولید، باید بازار محصولات کشاورزی توسعه یابد؛ چرا که تولید بدون بازار و تقاضا مفهومی ندارد./

H-960328-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید