Iranian Agriculture News Agency

یک سوم اراضی شالیزاری مازندران تجهیز و نوسازی شد

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون در یک‌سوم اراضی شالیزاری مستعد استان طرح تجهیز و نوسازی اجراشده است.

یک سوم اراضی شالیزاری مازندران تجهیز و نوسازی شد

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون در یک‌سوم اراضی شالیزاری مستعد استان طرح تجهیز و نوسازی اجراشده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، ایرج صاعدی وسعت اراضی شالیزاری استان را۲۱۰تا۲۱۲هزار هکتار بیان کرد و گفت: طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی در۵۷۷هزار هکتار از اراضی شالیزاری مازندران اجرا شد .

مدیر آب‌ وخاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: حدود۱۶۰هزار هکتار از مجموع۲۱۰هزار هکتار زمین‌های شالیزاری در استان مازندران قابلیت اجرای طرح نوسازی وتجهیز اراضی را دارند .

وی با اشاره به شروع طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی از سال۱۳۷۰اظهار داشت: تاکنون طرح تجهیز و نوسازی در۵۷هزار هکتار اجرا شد و امسال برای اجرا در چهار هزار هکتار قرارداد منعقد شد که طرح نوسازی و تجهیز در هزار هکتار به دلیل مشکلات اجتماعی اجرایی نشد .

صاعدی تصریح کرد: با توجه به اینکه۱۶۰هزار هکتار از اراضی استان قابلیت اجرای طرح تجهیز و نوسازی رادارند تاکنون در یک‌سوم این اراضی، طرح اجراشده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید