Iranian Agriculture News Agency

تجربیات دو کسب و کار موفق کشاورزی

چگونگی کسب درآمد از مزرعه‌ای کوچک/ مردم محصولات غذایی باکیفیت می‌خواهند، پس باید زندگی بهتر برای حیوانات فراهم شود/ دام‌ها را در محیطی بدون استرس پرورش بدهید

تا کنون فکر کرده اید ، چگونه می توانید از مزرعه کوچک خود پول بیشتری به دست آورید؟ چنانچه از پایین زنجیره عرضه، واسطه ها را در نظر نگیرید، ایجاد یک نام تجاری و فروش با کیفیت بالا و عرضه محصول باکیفیت به طور مستقیم به خریداران می تواند راهی سودمند باشد.

چگونگی کسب درآمد از مزرعه‌ای کوچک/ مردم محصولات غذایی باکیفیت می‌خواهند، پس باید زندگی بهتر برای حیوانات فراهم شود/ دام‌ها را در محیطی بدون استرس پرورش بدهید

تا کنون فکر کرده اید ، چگونه می توانید از مزرعه کوچک خود پول بیشتری به دست آورید؟ چنانچه از پایین زنجیره عرضه، واسطه ها را در نظر نگیرید، ایجاد یک نام تجاری و فروش با کیفیت بالا و عرضه محصول باکیفیت به طور مستقیم به خریداران می تواند راهی سودمند باشد.

به گزارش ایانا از وبسایت ویکلی تایمزناو، یک نام تجاری و فروش محصولات به مصرف کننده نهایی، می تواند راهکاری برای افزایش درآمد مزرعه کوچک باشد. حال برای اتخاذ استراتژی مناسب، می توانیم از تجربیات دو تولید کننده به نام های Huon Valley Berkshires و SageBeef ، استفاده کنیم:

این دو فروشگاه که صاحبان مزرعه کوچک هستند، تجربیات خود و کارهایی را که باید انجام داد و یا از چه کارهایی باید پرهیز کرد، به اشتراک گذاشتند:

تولید کننده نخست: HUON VALLEY BERKSHIRES

دامین و لیلیان ریردون، در مزرعه تولیدی در دره زیبا هاون تاسمانی استرالیا همراه با داشتن گواهی کیفیت APIQ-certified گوشت تولید می کنند. آن ها به افزایش گوشت در یک محیط طبیعی، با دسترسی به مرتع، پناهگاه گرم، آب تازه و فراهم کردن زندگی طبیعی برای دام های شان، اقدام کردند.

آن ها موفقیت فعالیت کشاورزی خود را این گونه توصیف می کنند: "داشتن گواهی نامه معتبر، محصول 100 درصد طبیعی، بدون دستکاری ژنتیکی GMO ، بدون هورمون، عاری از آنتی بیوتیک و احترام به آزادی حیوانات رمز موفقیت ما است."

توصیه های دامین و لیلیان:

* "داشتن نام تجاری برای محصول تولیدی یکی از مهم ترین گام ها است، اگر چه ممکن است به دست آوردن آن کاری دشوار باشد ، اما ارزش آن را در بلند مدت خواهید دید."

* "توسعه در سطح پایدار و حفظ یکپارچگی. از محصول به گونه ای پایدار استفاده کنید. چراکه سفارشات مقطعی در این راه راهگشا نیست ."

* "کار را سَرسَری نگیرید ؛ راه حل همیشه با آسان ترین و ارزان ترین روش به دست نمی آید.

* "نام تجاری، نخستین حس را در مردم ایجاد می کند؛ بنابراین باید هزینه ای برای طراحی گرافیک و درست آن کنار گذاشه شود، چراکه برخی از تولید کنندگان کوچک از تصاویر و آرم های اینترنت که اوریجینال نیستند، استفاده می کنند که نمی تواند برای مردم جذاب باشد. "

"آرم ما تصویری از خوک ماده است. به طوری که نام و تصویر مربوط به مزرعه خودمان است ."

تولید کننده دوم: SAGEBEEF

کریس بالاس مدیریت SageBeef در BANNOCKBURN ، شمال Geelong (شهری در ایالت ویکتوریا استرالیا) را برعهده دارد، به طوری که گوشت گاو و بره خود و دیگر کشاورزان را تامین می کند، این در حالی است که دام های وی در محیطی بدون استرس پرورش داده می شوند.

همچنین SageBeef ، به طور مستقیم گوشت را از طریق قصابی در مزرعه به مردم می فروشد.

کریس روی هر بخش از زنجیره عرضه، از مزرعه تا سفره، ارتباط با مشتریان و جایی که مواد غذایی از آن جا می آید، کنترل دارد. SageBeef در مورد چگونگی کار افرادی که با وی همکاری دارند و اقدامات انجام شده برای اطمینان از مراقبت های گاو و گوسفند به گونه ای شفاف عمل می کند.

توصیه های کریس:

* " باید تا آن جایی که می توانید روی زنجیره عرضه، از مزرعه تا سفره کنترل داشته باشید. به این ترتیب کیفیت و یکپارچگی نام تجاری خود را می توانید حفظ کنید."

* "ورود به رابطه ای با فرآوران معتبر همچون قصاب ها. البته در اندیشه ارزان ترین راه نباشید، چراکه نتیجه و ارزش هزینه ای که می پردازید، خواهید دید."

"کیفیت تولید خود را می توان از طریق کاهش دخالت دست ، حفظ کنید ، چراکه این موضوع سهم جدایی ناپذیر از نام تجاری است."

* "فروش خود را از طریق کانال های متنوع انجام دهید. ما فروش خود را از طریق هفت کانال انجام می دهیم، از جمله بازارهای کشاورزان، رستوران ها،کسب و کار ها و فروشگاه اینترنتی، به طوری که این کار باعث شده تا نسبت به یک کانال فروش ، ریسک کمتری در درآمد داشته باشیم."

کلام آخر

به یاد داشته باشید، صاحبان مزرعه های کوچک تولیدی ، می توانند به دلایل بسیاری دارای ارزش باشند. چراکه نژادهای مزرعه کوچک معمولا دارای عطر، طعم و کیفیت بهتری هستند .

مردم ترجیح می دهند محصولات غذایی با کیفیت بخرند، برای این منظور باید یک زندگی بهتر برای حیوانات فراهم شود تا محصول بهتر به دست آید. همچنین تنها به عنوان یک فروشنده عمل نکنید. در نهایت برای راه اندازی یک کسب و کار موفق باید به آنچه که در بالا گفته شد، عمل کنید.

ترجمه:فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید