Iranian Agriculture News Agency

20 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی قزوین آموزش‌های ترویجی فرا گرفتند

مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: حدود 20 هزار نفر روز از بهره برداران مرد و زن فعال در بخش کشاورزی آموزش های ترویجی را فرا گرفتند.

20 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی قزوین آموزش‌های ترویجی فرا گرفتند

مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: حدود 20 هزار نفر روز از بهره برداران مرد و زن فعال در بخش کشاورزی آموزش های ترویجی را فرا گرفتند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه با بیان این خبر افزود: با توجه به ضرورت افزایش کمی و کیفی محصولات بخش کشاورزی و با هدف ارتقاء دانش بهره برداران بخش کشاورزی و توانمندسازی آنان در زمینه های دانش نوین کشاورزی این طرح اجرا شده است .

وی اظهار داشت: این بهره برداران بخش کشاورزی در قالب 600 عنوان کلاس آموزشی، کارگاه، بازدید و گردهمایی در زمینه های تخصصی زراعت، باغبانی، تولید محصول سالم، دام ، طیور و آبزیان ، دامپزشکی ، منابع طبیعی، آب وخاک، مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی آموزش دیده اند .

خمسه خاطر نشان کرد: این مدیریت با توجه به ظرفیت های موجود و قابلیت های ویژه استان در تولید محصولات مختلف کشاورزی با مشارکت همه مدیریت ها ومعاونت های درون و برون سازمانی این آموزش ها را برای بهره برداران و کشاورزان اجرا کردند تا تحول در بینش و دانش کشاورزان استان ایجاد شود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید