Iranian Agriculture News Agency

بیمه کارفرمایان بخش کشاورزی سمنان پیگیری می‌شود/ اعطای تسهیلات به واحد پرورش شترمرغ در سمنان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان با اشاره به مصوبات بازدید استاندار سمنان از حوزه کشاورزی این شهرستان، از اعطای تسهیلات به واحد پرورش شترمرغ خبر داد و گفت: بیمه کارفرمایان بخش کشاورزی سمنان پیگیری می‌شود.

بیمه کارفرمایان بخش کشاورزی سمنان پیگیری می‌شود/ اعطای تسهیلات به واحد پرورش شترمرغ در سمنان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان با اشاره به مصوبات بازدید استاندار سمنان از حوزه کشاورزی این شهرستان از اعطای تسهیلات به واحد پرورش شترمرغ خبر داد و گفت: بیمه کارفرمایان بخش کشاورزی سمنان پیگیری می‌شود .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوالحسن احمدی در اظهار داشت: بازدید استاندار سمنان از فعالیت‌های بخش کشاورزی شهرستان سمنان مصوبات خوبی داشت که به رفع برخی مشکلات برای توسعه کشاورزی و دامی مرکز استان سمنان کمک می‌کند .

وی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی به یکی از شرکت‌های بزرگ پرورش شترمرغ در شهرستان سمنان به عنوان یکی از این مصوبات نام برد و افزود: این تسهیلات به منظور بهره برداری و راه‌اندازی کامل این مجموعه بزرگ پرورش شترمرغ اعطا خواهد شد .

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تولید محصولات با سلامت بالا اولویت اصلی جهاد کشاورزی در حوزه امنیت غذایی است از لزوم همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان در راستای تأمین آب شرب مورد نیاز یکی دیگر از بهره برداران حوزه دامپروری در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: بر اساس بخش دیگری از این مصوبات باید اقدامات لازم برای صدور کد بهداشتی تولید شیر شتر بهره بردار دامی در سمنان از سوی متصدیان مربوطه انجام شود .

به گفته احمدی، تخصیص ۲ میلیارد ریال اعتباز از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان سمنان به شهرداری سمنان به منظور اجرای کامل آسفالت مجتمع کشاورزی و دامداری جنوب سمنان یکی دیگر از مصوبات بازدید استاندار سمنان از حوزه کشاورزی شهرستان سمنان بود .

وی با اشاره به اینکه در این بازدید مصوب شد تا همکاری لازم از سوی نیروی انتظامی و کلانتری‌ها برای تأمین امنیت واحدهای پرورش گوساله پرواری انجام شود بیان کرد: پیگیری برای بیمه تأمین اجتماعی کارفرمایان حوزه کشاورزی در کارگروه‌های مربوطه در استانداری سمنان از سوی جهاد کشاورزی از دیگر مصوبات این بازدید بود./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید