Iranian Agriculture News Agency

77 هزار تن شیرخام به صورت حمایتی از دامداران استان تهران خریداری شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: از ابتدای خرداد ماه سال 95 تاکنون بیش از 77 هزار تن شیرخام به منظور حمایت از دامداران استان خریداری شده که در مقایسه با سال 93-94 از رشد 145 درصدی برخوردار بوده است.

77 هزار تن شیرخام به صورت حمایتی از دامداران استان تهران خریداری شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: از ابتدای خرداد ماه سال 95 تاکنون بیش از 77هزارتن شیرخام به منظور حمایت از دامداران استان خریداری شده که در مقایسه با سال 93-94 از رشد 145 درصدی برخوردار بوده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری اظهار کرد: استان تهران با برخورداری از رتبه دوم کشوری در تولید شیر خام و جایگاه ویژه به لحاظ داشتن دامداری های بزرگ صنعتی، حدود یک میلیون تن شیرخام در سال گذشته تولید کرده است .

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های اساسی برای حمایت از تولید کنندگان محصولات دامی خرید حمایتی شیر از آن هاست .

منصوری ادامه داد: در اجرای طرح خرید حمایتی شیر از دامداران استان تهران، از ابتدای خرداد ماه سال 95 تاکنون بیش از 77 هزارتن شیرخام خریداری شده که در مقایسه با خرید انجام شده در سال 93-94 با رشد 145درصدی 53هزارتن افزایش داشته است .

وی در مورد میزان فرآورده های بدست آمده از شیر خریداری شده گفت: قریب به 6 هزارتن شیرخشک و 7 هزار تن خامه از این میزان شیر خریداری شده بدست آمده است .

رییس سازمان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران هم چنین از پرداخت کلیه مطالبات دامداران طرف قرارداد تا پایان سال 95 خبر داد .

وی با اشاره به سازوکار طرح خرید حمایتی شیر از دامداران افزود: این طرح در استان تهران با همکاری دو اتحادیه به عنوان کارگزار و سه کارخانه شیر به اجرا گذاشته شده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید