Iranian Agriculture News Agency

در راستای افزایش بهره وری برنج

وزارت کشاورزی فیلیپین کشاورزی مکانیزه را معرفی کرد

با همکاری وزارت کشاورزی فیلیپین و مقامات شهر Kidapawan(شهری در فیلیپین) تولید کشاورزی مکانیزه برنج برای سازمان ها ی کشا ورزان کلید زده شد.

وزارت کشاورزی فیلیپین کشاورزی مکانیزه را معرفی کرد

با همکاری وزارت کشاورزی فیلیپین و مقامات شهر Kidapawan (شهری در فیلیپین) تولید کشاورزی مکانیزه برنج برای سازمان ها ی کشا ورزان کلید زده شد.

به گزارش ایانا از وبسایت edgedavao دیونیزیو الویندیا ، مدیر مرکز توسعه پس از برداشت و مکانیزاسیون فیلیپین ، به معرفی تجهیزات نشاء برنج پرداخت و از مزایای انتقال شیوه تولید سنتی برنج به مکانیزه سخن راند.

برنامه مکانیزاسیون وزارت کشاورزی ، در راستای تولید، گسترش و تجاری سازی کشاورزی ، خدمات پس از صید شیلات و فناوری های مکانیزاسیون انجام شده است.

الویندیا گفت: "این تجهیزات می تواند به صرفه جویی در وقت و افزایش تولیدات با کیفیت به همه کشاورزان کمک کند، به طوری که کشاورزان زمان بیشتری برای شرکت در فعالیت های دیگر را داشته باشند."

این در حالی است که برای نخستین بار تجهیزات نشاء برنج، به کشاورزان محلی معرفی شده، به طوری که با توجه به میزان بهره وری ، هزینه پایین تولید و حمایت مقامات محلی از این برنامه ، باز خوردهای مثبتی را دریافت کرده است.

معاون شهردار برنادو پینول جی آر. ( Bernardo Pinol Jr. ) ، از کشاورزان خواست تا برای بهبود شرایط زندگی شان و دستیابی به ثبات اقتصادی و اجتماعی ، به پذیرش فناوری روی بیاورند.

وی گفت:" دولت از انجمن های کشاورزان و مقامات بخش ها در زمینه خرید تجهیزات حمایت خواهد کرد، به طوری که در سال جاری میزان هزینه از طریق برنامه کمک به بخش ها ( barangay aid program ) در حدود 300,000.00 پزو فیلیپین، برآورده شده است."

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید